Show simple item record

dc.contributor.advisorΤούντη, Ροντίκα
dc.contributor.authorΑλεβιζάκη, Παναγιώτα
dc.date.accessioned2014-05-21T13:59:13Z
dc.date.available2014-05-21T13:59:13Z
dc.date.issued2010-05-31
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1755
dc.description.abstractΤο αντικείμενο που θα εξετάσουμε αφορά στο σύγχρονο Μάρκετινγκ και στο ρόλο των νέων τεχνολογιών και στις δυνατότητες που προσφέρουν στην εξέλιξη της ήδη υπάρχουσας μεθοδολογίας και των μορφών Μάρκετινγκ. Η προβολή των προϊόντων και οι προωθήσεις πωλήσεων επεκτείνονται, μέσω των σύγχρονων τεχνολογιών. Μικρές επιχειρήσεις και προβληματικοί κλάδοι όπως η κλωστοϋφαντουργία έχουν πλέον την δυνατότητα με την αξιοποίηση του πλήθους των πληροφοριών και με σωστούς χειρισμούς μάρκετινγκ να ανανεωθούν και οι επιχειρήσεις του κλάδου να ξαναγίνουν βιώσιμες. Αφού κάνουμε μια γενική ανασκόπηση γύρω από τη διαφήμιση και το Μάρκετινγκ, θα μελετήσουμε τη συμβολή της νέας τεχνολογίας στην αγορά και πως αυτή εξελίσσεται.el
dc.format.extent43 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΤΕΙ Πειραιάel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμισηel
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκel
dc.titleΟ ρόλος των νέων τεχνολογιών στη διαφήμιση και επικοινωνία για κλωστοϋφαντουργικά προϊόνταel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΤμήμα Κλωστοϋφαντουργίαςel
dc.contributor.facultyΣχολή Τεχνολογικών Εφαρμογώνel
dc.subject.keywordΔιαφήμισηel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.subject.keywordΚλωστοϋφαντουργικά προϊόνταel
dc.subject.keywordΔιαφημιστικά μέσαel
dc.subject.keywordInternetel
dc.subject.keywordΝέες τεχνολογίεςel
dc.subject.keywordΗλεκτρονικό εμπόριοel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"