Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤσολάκης, Αντώνιος
dc.contributor.authorΜπερσίμης, Γρηγόριος
dc.contributor.authorΤσαγδής, Αριστείδης
dc.date.accessioned2014-05-21T13:08:38Z
dc.date.available2014-05-21T13:08:38Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1751
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία έχει σκοπό να παρουσιάσει την χρήση του κιβωτίου ταχυτήτων και την εξέλιξή του στον χρόνο σε αυτοκίνητα, φορτηγά και μοτοσικλέτες. Επίσης παρουσιάζεται η ανάγκη για την χρήση του έτσι ώστε να ικανοποιούνται καθε φορά οι διαφορετικές ανάγκες των τροχών σε στροφές και ροπή. Επίσης, συγκρίνονται τα κιβώτια μόνιμης εμπλοκής με αυτά με ολισθαίνοντες τροχούς και με αυτά με συγχρονιστές. Διακρίνεται η ταξινόμηση των κιβωτίων ταχυτήτων ανάλογα, με τον τρόπο που αλλάζουν οι ταχύτητες, με τις σχέσεις μετάδοσης που δίνουν, με τον σκοπό που εξυπηρετούν, και με τον αριθμό των σχέσεων που διαθέτουν. Έπειτα υπάρχει εκτενείς αναφορά και επεξήγηση σε κάθε είδος κιβωτίου ξεχωριστά για το αυτοκίνητο το φορτηγό και την μοτοσικλέτα αντίστοιχα, που σκοπό έχει να κατανοηθεί η χρήση και η λειτουργία του. Τέλος αναφέρονται οι συχνότερες αιτίες φθοράς των κιβωτίων ταχυτήτων και πως μπορούν να αποφεύγονται.el
dc.format.extent82 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΤΕΙ Πειραιάel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Τεχνολογία::Οχήματα - Αυτοκίνηταel
dc.titleΧειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων οχημάτωνel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανολογίαςel
dc.contributor.facultyΣχολή Τεχνολογικών Εφαρμογώνel
dc.subject.keywordΧειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτωνel
dc.subject.keywordΟχήματαel
dc.subject.keywordΚιβώτιο ταχυτήτωνel
dc.subject.keywordΧειροκίνητη λειτουργίαel
dc.subject.keywordΑυτοκίνηταel
dc.subject.keywordΦορτηγάel
dc.subject.keywordΜοτοσυκλέτεςel
dc.description.abstracttranslatedThis paper aims to present the use of the gearbox and its evolution over time in cars, trucks and motorcycles. The needs that led us to the development of the gearbox will be analyzed. Permanent engagement gearboxes, sliding wheel ones and those with synchronizers will be compared in detail. Gearboxes will be classified accordingly, by the way gear changing is accomplished, the gear ratios they have, the purpose they serve, and the number of gears they have. Afterwards there's a lengthy explanation and reference to any kind of gearbox, separately for cars, trucks and motorcycles. The last chapter emphasizes οη the most common causes of damage to gearboxes and how they can be avoided.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"