dc.contributor.advisor | Νικολάου, Νικόλαος Ε. | |
dc.contributor.advisor | Φωτόπουλος, Αριστόδημος Φ. | |
dc.contributor.author | Δέδε, Αναστασία | |
dc.date.accessioned | 2013-09-09T05:39:27Z | |
dc.date.available | 2013-09-09T05:39:27Z | |
dc.date.issued | 2005-10 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/173 | |
dc.description.abstract | Σκοπός της παρούσης πτυχιακής εργασίας είναι να κατασκευαστεί συσκευή αεροπεριεκτικότητας και να ελεγχθεί σε σύγκριση με συσκευή αεροπεριεκτικότητας του εμπορίου.
Η συσκευή προσδιορισμού της αεροπεριεκτικότητας νωπού πρότυπα συμπυκνωμένου σκυροδέματος σχεδιάστηκε έχοντας ως πρότυπο την συσκευή του εργαστηρίου Π.Ε.Τ.ΥΛ. του Τ.Ε.Ι. Πειραιά.
Δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή στην στεγανοποίηση των τμημάτων της συσκευής. Στο κάτω μέρος του καπακιού υπάρχει περιμετρικά αυλάκι με o-ring στεγανοποιήσεως, ομοίως στην εσωτερική και εξωτερική πλευρά του αλουμινένιου εμβόλου που στεγανοποιεί τον χώρο συμπίεσης αλλά παράλληλα επιτρέπεται η μετακίνηση του με τους τρεις οδηγούς κοχλίες. Επίσης υπολογίστηκε με ακρίβεια η διάμετρος των μεταλλόβιδων, που βρίσκονται στην φλάντζα στο καπάκι, ώστε να αντέχουν την πίεση που εφαρμόζεται καθώς και των οδηγών κοχλιών.
Στο κάτω μέρος του καπακιού δημιουργήθηκαν δυο αυλάκια με ανοδική κλίση που καταλήγουν στα σημεία των δυο βανών, απ’ όπου γίνεται η πλήρωση των κενών με νερό, με αποτέλεσμα να μην εγκλωβίζεται αέρας.
Το clips συγκρατήσεως των δυο τμημάτων της συσκευής ήταν αρχικά τρία αλλά στο πρώτο πείραμα δεν άντεξαν την πίεση, έσπασε το ένα, γι’ αυτό αντικαταστάθηκαν από τέσσερα clips ανοξείδωτα ρυθμιζόμενα. Η βαθμονόμηση του όγκου του κυλινδρικού δοχείου έγινε στο εργαστήριο ποιοτικού ελέγχου και τεχνολογίας υλικών του Τ.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ όπως και η βαθμονόμηση του μανομέτρου δημιουργώντας την καμπύλη αντιστοιχίας πίεσης (Atm) και αεροπεριεκτικότητας επί τοις εκατό κατ’ όγκο.
Η συσκευή ελέγχθηκε στο εργοστάσιο παραγωγής ετοίμου σκυροδέματος ΕΡΓΑΝΗ Α.Ε σε σύγκριση με την συσκευή του εργοστασίου. Η απόκλιση των τιμών ήταν της τάξης του 0,02%. | el |
dc.format.extent | 23 σελ. | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | ΤΕΙ Πειραιά | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | TPSH::Τεχνολογία::Τεχνολογία Μηχανών - Εργαλεία | el |
dc.title | Σχεδιασμός, κατασκευή και έλεγχος συσκευής προσδιορισμού αεροπεριεκτικότητας με την μέθοδο της πίεσης, του νωπού πρότυπα συμπυκνωμένου σκυροδέματος, (ASTM C231-97), (CEN/TC 104) | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Πολιτικών Δομικών Έργων | el |
dc.contributor.faculty | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών | el |
dc.subject.keyword | Οπλισμένο σκυρόδεμα | el |
dc.subject.keyword | Αεροπεριεκτικότητα | el |