dc.contributor.advisor | Σταυρουλάκης, Δημήτριος | |
dc.contributor.author | Κουφωλιάς, Νικόλαος | |
dc.date.accessioned | 2014-05-13T07:19:28Z | |
dc.date.available | 2014-05-13T07:19:28Z | |
dc.date.issued | 2012-11 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1483 | |
dc.description.abstract | Στην εργασία αυτή θα εξετάσουμε τη μεγαλύτερη εταιρεία από άποψη
μεριδίου αγοράς στον κλάδο της κινητής τηλεφωνίας. Στο πρώτο μέρος της πτυχιακής
εργασίας θα αναφέρουμε βασικά στοιχεία όπως η ιστορία της, οι φάσεις ανά έτος της
εταιρείας, το ανθρώπινο δυναμικό, το μάρκετινγκ και άλλα βασικά στοιχεία.
Στο δεύτερο κεφαλαίο θα αναλύσουμε το περιβάλλον στο οποίο κινείται η εταιρεία
με τη βοήθεια των αναλύσεων SWOT, 5 δυνάμεις του ανταγωνισμού συμφώνα με τον
Porter και την αλυσίδα αξιών.
Στο τρίτο κεφάλαιο θα παρουσιάσουμε τον ανταγωνισμό μεταξύ των δύο
μεγαλύτερων εταιρειών του κλάδου και θα αναφέρουμε τη στρατηγική της εταιρείας
λόγο της κρίσης. Τέλος θα κλείσουμε τη πτυχιακή με τα σημαντικότερα ευρήματα
από τη συγγραφή της παρούσας εργασίας και θα κάνουμε μερικές προτάσεις για την
εταιρεία. | el |
dc.format.extent | 95 σελ. | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | ΤΕΙ Πειραιά | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Εταιρείες | el |
dc.title | Μάνατζμεντ και στρατηγική της εταιρείας Cosmote Hellas | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Λογιστικής | el |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας | el |
dc.subject.keyword | Μάνατζμεντ | el |
dc.subject.keyword | Στρατηγική | el |
dc.subject.keyword | Cosmote Hellas | el |
dc.subject.keyword | Marketing | el |
dc.subject.keyword | Προμηθευτές | el |
dc.subject.keyword | Προγράμματα | el |
dc.subject.keyword | SWOT Analysis | el |
dc.subject.keyword | Κερδοφορία | el |
dc.description.abstracttranslated | In this project, we examine the largest company in terms of market share in
the mobile phone industry. In the first part of this study, basic data such as history,
phases of the company, human resources, marketing and other key elements are
reported.
In the second chapter we will analyze the company environment by applying
SWOT analysis, 5 Forces of Competition according to Porter and the value chain.
The third chapter refers to the competition between the two largest companies
of the industry and analyzes the company's strategy during the crisis. The project is
concluded with the main findings and suggestions for upgrading the company
operation. | el |