Show simple item record

A study of energy efficiency on agriculture school building of UPC placed in Castelldefels Campus

dc.contributor.advisorEsquinas, Jesus Dessy
dc.contributor.advisorΜεταξάς, Γεώργιος
dc.contributor.authorZika, Vasiliki
dc.contributor.authorZoi, Theodosia
dc.contributor.authorStroumpi, Lemonitsa
dc.date.accessioned2013-09-04T07:34:24Z
dc.date.available2013-09-04T07:34:24Z
dc.date.issued2009-03
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/129
dc.descriptionUniversitat Politecnica de Catalunyael
dc.description.abstractThe main purpose of this research was to find the energy efficiency of the agriculture building placed in Castelldefels, Barcelona. This has been achieved through the study of a lot of parameters. Firstly, we checked the location, the climate (winds, temperature) and the orientation of the building and of all the surroundings of it. After this, a very important parameter was to study the envelope design, the shell of the building. There we saw the four different sides of it (north, west, east, south), with different materials, different percentage of windows, some of them covered with persiennes, some other with double glaze and also the three patios (open areas) inside the building. We scannered all these things in order to find the rate of windows and massive in the whole building and understand how important is for a building like this (which is aimed at students) to gain the more daylight it can, in order to work properly. After this, we checked what kinds of materials have been used in each side of it (inside and outside). The goal here is to choose materials that improve the indoor air quality and energy efficiency, so we have a lot of aluminum, concrete and glaze. In addition, we calculated the watts that the fluorescent lamps which are consumed and we noticed that the price was within the limits that exist for schools. Finally, we made some excel tables with all the details of each floor and each classroom, where we can see the m2 of each classroom, the orientation, the number of windows and dimensions of them, the number of ventilations, the lighting and their watts, in order to have an aggregate table with all these informationen
dc.format.extent127 σελ.el
dc.language.isoenel
dc.publisherΤΕΙ Πειραιάel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Αρχιτεκτονική - Πολεοδομία::Βιοκλιματική Αρχιτεκτονικήel
dc.titleA study of energy efficiency on agriculture school building of UPC placed in Castelldefels Campusen
dc.title.alternativeΠροσέγγιση στη μεθοδολογία για εξακρίβωσης της ενεργειακής επάρκειας δημοσίων κτιρίων. Παράδειγμα εφαρμογής : Μελέτη του κτιρίου της Γεωπονικής Σχολής του Πανεπιστημίου UPC στο Castelldefelsel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΤμήμα Πολιτικών Δομικών Έργωνel
dc.contributor.facultyΣχολή Τεχνολογικών Εφαρμογώνel
dc.subject.keywordCastelldefelsen
dc.subject.keywordΕνεργειακός σχεδιασμόςel
dc.subject.keywordΕνέργειαel
dc.subject.keywordΔημόσια κτίριαel
dc.description.abstracttranslatedΣτόχος της παρούσας έρευνας ήταν να βρεθεί η ενεργειακή απόδοση του κτιρίου γεωργίας που τοποθετείται στο Castelldefels, στη Βαρκελώνη. Αυτό επιτεύχθηκε με την ευρύτερη εξέταση πολλών παραμέτρων. Πρώτον, ελέγξαμε τη θέση, το κλίμα (άνεμοι, θερμοκρασία) και τον προσανατολισμό του κτιρίου και όλων των περιγύρων του. Μετά από αυτό, μια πολύ σημαντική παράμετρος ήταν να μελετηθεί το κέλυφος του κτιρίου. Εκεί είδαμε τις τέσσερις διαφορετικές πλευρές του (βόρεια, δυτική, ανατολική, νότια), με διαφορετικά υλικά, διαφορετικό ποσοστό παραθύρων, ορισμένα από αυτά καλυμμένα με περσίδες, κάποια άλλα με διπλό τζάμι, καθώς και τους τρεις εσωτερικούς ανοικτούς χώρους (patios). Σκανάραμε όλα αυτά, ώστε να βρούμε το ποσοστό των παραθύρων και το ποσοστό του σκυροδετημένου μέρους σε όλο το κτίριο και να καταλάβουμε πόσο σημαντικό είναι για ένα κτίριο σαν κι αυτό (το οποίο απευθύνεται σε φοιτητές) να κερδίζει όσο πιο πολύ φυσικό φώς μπορεί ώστε να λειτουργεί σωστά. Μετά από αυτό, ελέγξαμε τα είδη των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί σε κάθε πλευρά του (εντός και εκτός). Ο στόχος εδώ είναι να επιλεχθούν υλικά που να βελτιώνουν την ποιότητα του εσωτερικού αέρα και την ενεργειακή απόδοση. Έτσι έχουμε μεγάλη ποσότητα αλουμινίου, σκυροδέματος και διπλού τζαμιού. Επιπλέον, υπολογίσαμε τα watt των λαμπτήρων φθορισμού που καταναλώνονται και διαπιστώσαμε ότι η τιμή ήταν εντός των ορίων που υπάρχουν για τα σχολεία. Τέλος, δημιουργήσαμε κάποιους πίνακες στο excel με όλες τις λεπτομέρειες του κάθε όροφο και της κάθε τάξης. Εκεί λοιπόν μπορούμε να δούμε τα m2 για κάθε τάξη, τον προσανατολισμό, τον αριθμός των παραθύρων και τις διαστάσεις τους, τον αριθμός των κλιματιστικών, το φωτισμό και τα βατ τους , προκειμένου να έχουμε ένα συγκεντρωτικό πίνακα με όλες αυτές τις πληροφορίες.el


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"