Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-8 από 8
Η επίδραση της επεξεργασίας του πλυσίματος σε φυσικομηχανικές ιδιότητες και χαρακτηριστικά πλεκτών υφασμάτων
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011-06)
Η παραγωγή υφασμάτων για τη δημιουργία ενδυμάτων, εκτός των ποικίλων προδιαγραφών από τις
οποίες συνοδεύεται, διακατέχεται από ένα ορισμένο στοιχείο το οποίο σχετίζεται με τη χρήση των
ενδυμάτων. Είναι αδιαμφισβήτητο ...
Μάρκετινγκ και διαφήμιση με εφαρμογή στην ελληνική κλωστοϋφαντουργία
(ΤΕΙ Πειραιά, 2010-05)
Η ανάγκη της διαφήμισης και εφαρμογής πλάνων Μάρκετινγκ άρχισε να
γίνεται όλο και πιο πιεστική με την αύξηση του πληθυσμού και την ανάπτυξη των
πόλεων με τα μικρά και τα μεγάλα τους καταστήματα, με τη μαζική βιομηχανικ ...
Δημιουργία και ανάπτυξη βαφείου - φινιριστηρίου
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011)
Το πράσινο μάρκετινγκ στην προώθηση κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11-21)
Τις τελευταίες δεκαετίες, η ανάπτυξη της περιβαλλοντικής συνείδησης θεωρείται αναγκαία τόσο για την προστασία του περιβάλλοντος όσο και για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής του ανθρώπου. Τα σοβαρά περιβαλλοντικά προβλήματα ...
Διαχείριση Επιχειρησιακών Διαδικασιών: η οργανωτική πρόκληση της εποχής μας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06-21)
Στην σύγχρονή ανταγωνιστική εποχή η βιωσιμότητα μιας επιχείρησης εξαρτάται από την ευελιξία της, την ικανότητά της να προσαρμόζεται στις εκάστοτε συνθήκες, καθώς και την συμβατότητά της κατά τη συνεργασία με άλλες επιχειρήσεις. ...
Σύγχρονος ποιοτικός έλεγχος έτοιμου ενδύματος ευρωπαϊκών προδιαγραφών
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012-07)
Η εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην ένδυση στην Ελλάδα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2009-10)
Τα τελευταία χρόνια, οι ραγδαίες και ταχύτατες εξελίξεις στο χώρο των τηλεπικοινωνιών
και της πληροφορικής οδήγησαν στην ανάπτυξη των δικτύων και κυρίως στην επικράτηση του διαδικτύου (INTERNET). Οι δυνατότητες που προσφέρει ...
Η χρήση των νέων τεχνολογιών από τις ελληνικές επιχειρήσεις παραγωγής ενδυμάτων ως στρατηγικός παράγοντας ανάπτυξης
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-09)
Οι επιχειρήσεις στον κλάδο της ένδυσης αντιμετωπίζουν προκλήσεις στο σύγχρονο
έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον και σε όλες τις φάσεις της παραγωγής και
διάθεσης του προϊόντος του ενδύματος, από τον σχεδιασμό και την ...