Search
Now showing items 1-7 of 7
Ηλεκτρονικό εμπόριο και ηλεκτρονικό μάρκετινγκ
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Η σημερινή εποχή χαρακτηρίζεται από τη ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και ιδιαίτερα από την ανάπτυξη και χρήση του διαδικτύου. Το διαδίκτυο αποτελεί μέρος της καθημερινότητας για πολλά άτομα. Η ευρεία χρήση του αποτέλεσε ...
Ηλεκτρονικό επιχειρείν : Στρατηγική, υλοποίηση, μοντέλα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Την τελευταία δεκαετία το Διαδίκτυο έχει εξελιχθεί από ένα απλό επιστημονικό δίκτυο, σε μια πλατφόρμα που δίνει την δυνατότητα δημιουργίας μιας νέας γενιάς επιχειρήσεων. Το πρώτο κύμα ηλεκτρονικών επιχειρήσεων ήταν η ...
Περιεχόμενο που έχει παραχθεί από τους χρήστες και η επιδρασή του,στις επωνυμίες
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11)
Η παρούσα εργασία επιχειρεί να κατανοήσει τι είναι τα περιεχόμενα που έχουν παραχθεί από τους χρήστες και τον τρόπο με τον οποίο τα περιεχόμενα αυτά επιδρούν στις επωνυμίες. Η αποκαλούμενη «ψηφιακή» ζωή του χρήστη έχει ...
Οι έφηβοι σαν μελλοντικοί «ηλεκτρονικοί» καταναλωτές. Μελέτη της συμπεριφοράς των εφήβων στο περιβάλλον του διαδικτύου.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017)
Ο σκοπός, αυτής της εργασίας ήταν να εντοπίσει και να καταγράψει τις συνήθειες των νέων στο περιβάλλον του διαδικτύου, να αποτυπώσει τον τρόπο με τον οποίο οι νέοι συμπεριφέρονται απέναντι στα digital marketing tools, καθώς ...
Εισαγωγή των αρχών του ηλεκτρονικού εμπορίου στις μικρές επιχειρήσεις ένδυσης με την χρήση των social media
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία αναφέρεται στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στις μικρές επιχειρήσεις ένδυσης με την χρήση των social media. Έτσι, στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας αυτής γίνεται λόγος για το διαδίκτυο. Αναφέρεται ...
Ηλεκτρονικό εμπόριο: Η επίδραση των ΤΠΕ στην ανάπτυξη του e- Marketing στην Ελλάδα. Μελέτη περίπτωσης ένδυση-υπόδηση
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-05)
Οι σύγχρονες επιχειρήσεις και οι οργανισμοί έχουν να αντιμετωπίσουν ένα
συνεχώς μεταβαλλόμενο κι ανταγωνιστικό περιβάλλον. Στα πλαίσια αυτά οι
στρατηγικές που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις επιβάλλεται να προσαρμόζονται, ...
Η σημασία του διαδικτύου στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-07-01)
Η παρούσα εργασία καταπιάνεται με τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και την συμβολή του διαδικτύου σε αυτές. Αρχικά, γίνεται μια σύντομη αναφορά στη σημασία και τα χαρακτηριστικά του διαδικτύου, καθώς και τον τρόπο που αυτό ...