Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 31
Marketing plan Mars Hellas
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05-23)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται της δημιουργίας ενός marketing plan, ερμηνεύοντάς την μέσα από την προώθηση και την προβολή των προϊόντων της Mars Hellas στην ελληνική αγορά. Με αυτή τη προσπάθεια προσέγγισης, ...
Μάνατζμεντ και στρατηγική της εταιρίας General Mills Ελλάς Α.Ε.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12-21)
Στην εργασία αυτή θα εξετάσουμε τη μεγαλύτερη εταιρεία από άποψη μεριδίου αγοράς στον κλάδο των τροφίμων. Στο πρώτο μέρος της πτυχιακής εργασίας θα αναφέρουμε βασικά στοιχεία όπως η ιστορία της, το ανθρώπινο δυναμικό, η ...
Στρατηγική και χρηματοοικονομική ανάλυση των ομίλων Heineken και SabMiller
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-03-01)
Η εργασία που ακολουθεί ασχολείται με τις εσωτερικές και εξωτερικές αναλύσεις των ομίλων Heineken και SAB-Miller. Ιδιαίτερη προσοχή δίνεται στα οικονομικά και λογιστικά τμήματα των εταιρειών. Η σύγκριση θα πρέπει να ...
Στρατηγική ανάλυση της ADMIRAL
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-10-11)
Η Διεθνής Αθλητική ΕΠΕ (ADMIRAL) ιδρύθηκε το 1977 από τον Παναγάκο Π. και τον Μάρκογλου Κ. Η εταιρεία ξεκίνησε τα πρώτα της βήματα ιδρύοντας ένα κατάστημα στο κέντρο της Αθήνας. Σήμερα, έχει 144 καταστήματα σε Ελλάδα, Κύπρο ...
Στρατηγική των ομίλων υγείας στην Ελλάδα.Μελέτες περιπτώσεων:Υγεία & Ιατρικό Αθηνών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02-02)
Ο Ιδιωτικός Τομέας Υγείας είναι ένας ιδιαίτερα σημαντικός κλάδος για την ελληνική οικονομία, με κερδοφορία και προοπτικές ανάπτυξης τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Ωστόσο, η οικονομική ύφεση των τελευταίων ετών σε ...
Στρατηγική ανάλυση της AVON
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05-04)
Στην παρούσα εργασία βασικό στόχο αποτελεί η στρατηγική ανάλυση του περιβάλλοντος στο οποίο λειτουργεί η Avon Products, Inc. και η πρόταση αποτελεσματικών στρατηγικών που θα μπορούσε να ακολουθήσει μακροπρόθεσμα. Η εργασία ...
Η στρατηγική ανάλυση της google
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-03-30)
Στην παρούσα εργασία θα εξετάσουμε μέσα από μια ιστορική αναδρομή το πώς δημιουργήθηκε η google ,το πώς κατάφερε να είναι αυτή που είναι σήμερα, πως ένα όραμα έγινε πραγματικότητα και πως αυτό το όραμα έχει αλλάξει τον ...
Αποτύπωση και αξιολόγηση επιχείρησης ΓΙΟΥΛΑ Α.Ε.
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-03)
Στρατηγική ανάλυση της Chipita International
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06-25)
Όλες οι επιχειρήσεις δραστηριοποιούνται σε ένα ανταγωνιστικό και άκρως σύνθετο περιβάλλον το οποίο επηρεάζει την διαμόρφωση και ανάπτυξη των δραστηριοτήτων τους. Πολιτικές οικονομικές κοινωνικές και τεχνολογικές μεταβολές ...
Ανάλυση swot και των 5 δυνάμεων του porter στα Ζαχαροπλαστεία Κωνσταντινίδης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05)
Στην παρούσα εργασία αρχικά παραιτηθείτε η ιστορία της εταιρίας Κωνσταντινίδη, από την ημέρα που ο Γρηγόριος Κωνσταντινίδης ίδρυσε το πρώτο κατάστημα στην Μικρά Ασία μέχρι και σήμερα. Ακόμα η θέση που κατέχει η εταιρία ...