Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-9 από 9
Η επίδραση του e-Μάρκετινγκ στην καταναλωτική συμπεριφορά των e-Καταναλωτών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017)
Σκοπός: Διαπίστωση της επίδρασης που έχει το e-Μάρκετινγκ στην καταναλωτική συμπεριφορά των e-Καταναλωτών. Σχεδιασμός/Μεθοδολογία/Προσέγγιση: Έρευνα 150 e-Καταναλωτών άνω των 18 ετών από την ευρύτερη περιοχή της Αττικής. ...
Προσδοκίες και αντιλήψεις των καταναλωτών από την χρήση κλώνων προϊόντων κινητής τηλεφωνίας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-02-05)
Είναι γεγονός πως το τελευταίο διάστημα υπάρχει ολοένα και μεγαλύτερο ενδιαφέρον των νέων ειδικά πληθυσμιακών ομάδων σχεδόν σε κάθε εξελιγμένη χώρα, σχετικά με την τεχνολογία και ιδίως αυτή που αφορά τις έξυπνες συσκευές ...
Η επίδραση της αισθητικής του χώρου (Servicescapes) στην συμπεριφορά των καταναλωτών στις αίθουσες των Super Market
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12-11)
Ο σκοπός της συγκεκριμένης έρευνας ήταν να εξετάσει τη σχέση μεταξύ των servicescapes των ελληνικών σούπερ μάρκετ και των συναισθημάτων των πελατών, της ικανοποίησής τους από τη συνολική αγοραστική εμπειρία και της διάρκειας ...
H εκπαίδευση αυτοδιαχείρησης (self-management) των ασθενών ως μέρος μίας ανταγωνιστικής στρατηγικής marketing των ιδιωτικών υπηρεσιών υγείας. Διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της εκπαίδευσης αυτοδιαχείρησης και της αντιλαμβανόμενης ποιότητας των υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10-20)
Στην παρούσα εργασία μελετήθηκε η εκπαίδευση αυτοδιαχείρησης των ασθενών ως μέρος μίας ανταγωνιστικής στρατηγικής marketing των ιδιωτικών νοσοκομείων υγείας. Για την εκπλήρωση των ερευνητικών στόχων της εργασίας πραγματοποιήθηκαν ...
Η επιρροή του μάρκετινγκ σκοπού, στις στάσεις και στις αντιλήψεις των καταναλωτών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-04)
Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η εξέταση της επιρροής του μάρκετινγκ σκοπού σε σχέση με τις στάσεις και αντιλήψεις των καταναλωτών. Επίσης, σκοπός της παρούσας µελέτης είναι να παρέχει µία βαθύτερη ...
Οι έφηβοι σαν μελλοντικοί «ηλεκτρονικοί» καταναλωτές. Μελέτη της συμπεριφοράς των εφήβων στο περιβάλλον του διαδικτύου.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017)
Ο σκοπός, αυτής της εργασίας ήταν να εντοπίσει και να καταγράψει τις συνήθειες των νέων στο περιβάλλον του διαδικτύου, να αποτυπώσει τον τρόπο με τον οποίο οι νέοι συμπεριφέρονται απέναντι στα digital marketing tools, καθώς ...
Διαδικτυακό marketing και η επιρροή του, στην εμπλοκή του έλληνα καταναλωτή: μελέτη περίπτωσης της εταιρίας ΠΛΑΙΣΙΟ
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03-06)
Θεωρητικό υπόβαθρο: Το internet marketing αποτελεί ένα βασικό εργαλείο για να πετύχουν οι ενέργειες του marketing. Ο κύριος στόχος του internet marketing είναι η προσέλκυση του καταναλωτή, που δίνει τη δυνατότητα να ...
Ο αντίκτυπος της οικονομικής κρίσης στην πίστη τραπεζικού πελάτη. Η περίπτωση των ελληνικών τραπεζών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06-28)
Η πρωτοφανής οικονομική κρίση που διέρχεται η Ελλάδα έχει επηρεάσει αναμφίβολα όλους τους τομείς της οικονομικής δραστηριότητας. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση του αντίκτυπου που έχει αυτή η κρίση στην ...
Η συμβολή του Internal Marketing στην ικανοποίηση των πολιτών. Η περίπτωση του δήμου Μεταμόρφωσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06)
Η έννοια του εσωτερικού μάρκετινγκ στους Δημόσιους Οργανισμούς εστιάζει στην ικανοποίηση του εσωτερικού πελάτη- εργαζόμενου, στην ικανοποίηση του Ανθρώπινου δυναμικού και στην παρεχόμενη τελική υπηρεσία και την ικανοποίηση ...