Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 17
Εναλλακτικός τουρισμός στην Ελλάδα και τις ανταγωνίστριες Μεσογειακές χώρες. Εξέλιξη και E-Marketing
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Ο τουρισμός είναι ένας από τους πιο αναπτυγμένους τομείς της παγκόσμιας οικονομίας.
Αποτελεί μεγάλη πηγή εσόδων για πολλές χώρες οι οποίες βασίζονται σε αυτό τον τομέα. Οι
περισσότερες χώρες όπως και η Ελλάδα δεν επαρκούνται ...
Marketing plan Mars Hellas
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05-23)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται της δημιουργίας ενός marketing plan, ερμηνεύοντάς την μέσα από την προώθηση και την προβολή των προϊόντων της Mars Hellas στην ελληνική αγορά. Με αυτή τη προσπάθεια προσέγγισης, ...
Μάρκετινγκ και διαφήμιση με εφαρμογή στην ελληνική κλωστοϋφαντουργία
(ΤΕΙ Πειραιά, 2010-05)
Η ανάγκη της διαφήμισης και εφαρμογής πλάνων Μάρκετινγκ άρχισε να
γίνεται όλο και πιο πιεστική με την αύξηση του πληθυσμού και την ανάπτυξη των
πόλεων με τα μικρά και τα μεγάλα τους καταστήματα, με τη μαζική βιομηχανικ ...
Βιολογικά προϊόντα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)
Η παρούσα πτυχιακή μελετά την έννοια της βιολογικής γεωργίας καθώς και την ανάπτυξη της αγοράς και τις προτιμήσεις των καταναλωτών απέναντι στα βιολογικά προϊόντα και στον κόσμο. Τα τελευταία χρόνια τα προϊόντα βιολογικής ...
Το πράσινο μάρκετινγκ στην προώθηση κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11-21)
Τις τελευταίες δεκαετίες, η ανάπτυξη της περιβαλλοντικής συνείδησης θεωρείται αναγκαία τόσο για την προστασία του περιβάλλοντος όσο και για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής του ανθρώπου. Τα σοβαρά περιβαλλοντικά προβλήματα ...
Σχέδιο μάρκετινγκ (Marketing Plan) στην αλυσίδα καταστημάτων ένδυσης & υπόδησης ZARA Α.Ε.
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως αντικείμενο την ανάπτυξη ενός σχεδίου μάρκετινγκ σε μία εταιρεία προώθησης ενδυματολογικού υλικού. Η εργασία αυτή αφορά την αλυσίδα καταστημάτων ΖΑRΑ Α.Ε.
Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται ο ...
Μάρκετινγκ και σχεδιασμός ιστοσελίδας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01)
Τις τελευταίες δεκαετίες η ραγδαία ανάπτυξη του διαδικτύου καθώς και η συχνή χρήση του από εκατομμύρια επισκέπτες καθημερινά, έχει κάνει τις επιχειρήσεις να προσπαθούν να διαφημίσουν τα προϊόντα τους και τις υπηρεσίες τους ...
Το μάρκετινγκ των επιχειρήσεων σε περιόδους οικονομικής κρίσης και ύφεσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-07-20)
Οι προσπάθειες που καταβάλουν οι επιχειρήσεις τα τελευταία χρόνια στην χώρα μας, είναι αξιοσημείωτες και αξιοθαύμαστες σε οποιοδήποτε τομέα και αν γίνονται αυτές. Παρακάτω θα δούμε περιληπτικά, έναν από τους τομείς αυτούς, ...
Διεθνές στρατηγικό marketing και διεθνές περιβάλλον
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12-19)
Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης το διεθνή στρατηγικό marketing και χωρίζεται σε δύο κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο ορίζεται η έννοια του διεθνούς στρατηγικού Marketing, αναλύεται η σημασία του σε διεθνή επίπεδα ...
Αθλητικό μάρκετινγκ και χορηγία στον αθλητισμό
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-07-14)
Το περιεχόμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας διαρθρώνεται σε δύο κεφάλαια ως εξής: Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια συνοπτική αναφορά του όρου του αθλητικού μάρκετινγκ και των μορφών που παίρνει μέσα στο χρόνο. Γίνεται, ο ...