Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-8 από 8
Ικανοποίηση καταναλωτών ηλεκτρονικών καταστημάτων αθλητικών ειδών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11)
Η ραγδαία εξάπλωση του διαδικτύου, έχει συμβάλλει ιδιαίτερα στην εξάπλωση του ηλεκτρονικού εμπορίου. Συνάμα η έντονη εργασιακή καθημερινότητα, έχει ωθήσει μεγάλο όγκο καταναλωτών που ασχολούνται με αθλητικές δραστηριότητες, ...
Online διαφήμιση και internet: Social media ως εργαλείο Marketing και οι επιδράσεις τους στις συνήθειες των καταναλωτών
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Χωρίς αμφιβολία, διανύουμε την πιο παράξενη και αντιφατική εποχή, με τους κλάδους της τεχνολογίας και των επιστημών να σημειώνουν ραγδαίες εξελίξεις και να επηρεάζουν κάθε τομέα της ανθρώπινης δραστηριότητας. Ο παραδοσιακός ...
Διερεύνηση της δυναμικής της μάρκας «Αγρόκτημα Βραχιάς» (Brand equity)
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Σε μια κοινωνία και οικονομία που αλλάζει συνεχώς, είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τις επιχειρήσεις να μπορούν να δίνουν αξία στο προϊόν, πόσο μάλλον όταν αναφερόμαστε σε νέες μάρκες. Για το σκοπό αυτό εξετάζεται την περίπτωση ...
Πράσινες επενδύσεις / Αξιολόγηση από την πλευρά του καταναλωτή
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)
Το θέμα της παρούσας εργασίας είναι οι πράσινες επενδύσεις, εστιάζοντας στην παράμετρο της κοινωνικής τους αποδοχής. Η αναγκαιότητα ενασχόλησης με το συγκεκριμένο ζήτημα πηγάζει από την τρέχουσα οικονομική ύφεση, το ...
Οι αντιλήψεις των καταναλωτών σε ενέργειες ΕΚΕ εν όψει οικονομικής κρίσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2015)
Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη έχει αναδειχθεί την τελευταία δεκαετία σε σημαντικό ζήτημα διαβούλευσης στη διεθνή πολιτική και επιχειρηματική σκηνή και αποτελεί ένα νέο ακαδημαϊκό πεδίο έρευνας και μελέτης στα κορυφαία ...
Δημόσιες σχέσεις στον κλάδο των super market
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-09-13)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη των δημοσίων σχέσεων που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των σούπερ μάρκετ. Οι δημόσιες σχέσεις παίζουν ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο στο χώρο των σούπερ μάρκετ καθώς αποτελεί βασικό ...
Η επίδραση της χιουμοριστικής διαφήμισης, μέσω της τηλεόρασης, στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04)
Σκοπός: Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει την επίδραση της χιουμοριστικής διαφήμισης μέσω της τηλεόρασης στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή. Δείγμα: 100 άτομα που κατοικούν σε διάφορες περιοχές της ...