Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 10
Βιολογικά προϊόντα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)
Η παρούσα πτυχιακή μελετά την έννοια της βιολογικής γεωργίας καθώς και την ανάπτυξη της αγοράς και τις προτιμήσεις των καταναλωτών απέναντι στα βιολογικά προϊόντα και στον κόσμο. Τα τελευταία χρόνια τα προϊόντα βιολογικής ...
Marketing plan επιχείρησης Floros Group
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012)
Η παρακάτω πτυχιακή εργασία είναι ένα πλάνο μάρκετινγκ μιας
ελληνικής εταιρείας ΦΛΩΡΟΣ Α.Β.Ε.Ε στο κλάδο των συστημάτων
σκίασης. Το πλάνο αυτό εξετάζει την παρούσα κατάσταση της εταιρίας
αλλά και των λοιπών στοιχείων ...
Εναλλακτικοί τρόποι Marketing
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011)
Τα social media στον τουρισμό
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)
Η ταχεία εξέλιξη των social media και η συνεχής αύξηση των χρηστών σε
παγκόσμιο επίπεδο, έχουν οδηγήσει στην ενίσχυση της δύναμης της γνώμης των
χρηστών και της επιρροής που ασκούν στις επαφές τους. Η ανάπτυξη του
διαδικτύου ...
Αθλητικό marketing
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012)
Η αύξηση των εταιριών χρονομεριστικής μίσθωσης (Timesharing)
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011)
Η διαφήμιση μέσω των social media & η οικονομική πρόοδος των επιχειρήσεων
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)
Η εισβολή των κοινωνικών δικτύων στο marketing
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)
Διεθνές μάρκετινγκ
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)
Ηλεκτρονικό Εμπόριο και παρουσίαση ηλεκτρονικού καταστήματος byzantiumicons.com
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)