Now showing items 1-20 of 86

    • Analyzing the SaaS of e-Commerce platforms market 

      Δωρής, Στυλιανός (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01)
      Κατά τη διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών πολλά έχουν αλλάξει γύρω μας. Επειδή το πολλά όμως είναι μια πολύ αφηρημένη έννοια, θα επικεντρωθώ στην τεχνολογία και κατά πόσο αυτή έχει επηρεάσει την καθημερινότητά μας. Μέχρι ...
    • Internet of things 

      Μούρτου, Αλεξία; Κυράνας, Αναστάσιος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-04)
      Φαίνεται να διανύουμε μία νέα εποχή στην τεχνολογία των υπολογιστών που πολλοί αποκαλούν το Διαδίκτυο των πραγμάτων (the Internet of Things (IoT)). Μηχανή με μηχανή, μηχανή στην υποδομή, μηχανή στο περιβάλλον, το Διαδίκτυο ...
    • LabView and Vi Server Connectibility 

      Στρατής, Αλβέρτος; Μισύρης, Χριστόδουλος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με τις διασυνδέσεις μου μπορούν να επιτευχθούν με την χρήση του LabView. Γίνεται ανάλυση των τεχνολογιών που δίνουν την δυνατότητα αποστολής και λήψης δεδομένων, αλλά και ελέγχου του ...
    • Matlab για την Μέση και Ανώτατη Εκπαίδευση 

      Τουρναβίτης, Στέργιος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11-28)
      Η παρούσα Μεταπτυχιακή Εργασία έχει δύο σκέλη. Το 1ο αφορά την παρουσίαση ενός χρήσιμου λογισμικού όπως είναι το MATLAB, τις εντολές του, μέσω και της συγγραφής απλών προγραμμάτων (Scripts). To 2o σχετίζεται με το πως αυτό ...
    • Particle Swarm Optimization και τεχνολογικές εφαρμογές 

      Καρυοφύλλης, Δημήτρης (ΤΕΙ Πειραιά, 2013-08)
      Στα πλαίσια της τεχνητής νοημοσύνης και τεχνητής ζωής έχουν αναπτυχθεί διάφοροι αλγόριθμοι που μιμούμενοι διεργασίες της φύσης προσδοκούν να δώσουν λύση σε διάφορα προβλήματα. Τέτοιοι αλγόριθμοι ονομάζονται μεθευρετικοί ...
    • Physical systems simulation using SIMSCAPE 

      Μεντζελόπουλος, Παναγιώτης (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-01-09)
      The thesis introduces the user on how to create physical systems using SIMSCAPE and run simulations for these systems. The thesis walks the reader through the process of getting familiar with the MATLAB and Simscape ...
    • Αλγόριθμοι εύρεσης διαδρομής 

      Γκαβογιάννης, Λάμπρος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05-16)
      Η πτυχιακή αυτή εργασία πραγματεύεται αλγορίθμους εύρεσης διαδρομής. Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η μελέτη των αλγορίθμων αυτών. Η εφαρμογή των αλγορίθμων γίνεται σε διάφορες εφαρμογές όπως δίκτυα ή ρομποτικά συστήματα. ...
    • Αλγόριθμος αυτόματης συμπλήρωσης κειμένου με χρήση συμπαγών δέντρων και δομών δεδομένων 

      Τσολάκογλου, Ιορδάνης; Σούτας, Απόστολος; Γιακουμάτος, Αργύριος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11-23)
      Ο κώδικας του προγράμματος αποτελείται από 3 αρχεία .cpp 2 αρχεία .h και το makefile. Συγκεκριμένα τα main.cpp , Node.cpp , Trie.cpp , Node.h και Trie.h . Αρχίζοντας απ’το πιο συγκεκριμένο , ο κόμβος(Node) του κάθε δέντρου ...
    • Ανάπτυξη Game Engine σε C++ 

      Παναγιωτόπουλος, Ιωάννης (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05)
      Το παρών έγγραφο αποτελεί την πιο δυνατή προσπάθεια ανάλυσης της λειτουργί- ας της Engine. Το έγγραφο λοιπόν χωρίζεται σε 3 μεγάλα κομμάτια. 1. Εισαγωγή Ξεκινάω με μια περιγραφή της, καθώς και την απαρίθμηση των επιμέρους ...
    • Ανάπτυξη web εφαρμογών με χρήση Apache Wicket 

      Σκαρπέτης, Δημήτριος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06)
      Στόχος της παρούσας διπλωματικής είναι να γίνουν γνωστά στον αναγνώστη η δομή, η φιλοσοφία και οι λειτουργίες που διέπουν το εργαλείο κατασκευής διαδικτυακών εφαρμογών Apache Wicκet. Στο πρώτο κεφάλαιο επιχειρείται μια ...
    • Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής οπτικής αναγνώρισης χαρακτήρων κειμένου 

      Γκούρα, Ιωάννα (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-12)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής αυτόματης αναγνώρισης χαρακτήρων κειμένου. Στα πρώτα κεφάλαια αναφερθήκαμε σε βασικές έννοιες και χρήσεις της επεξεργασίας ψηφιακής εικόνας και ...
    • Ανάπτυξη διαδικτυακού παιχνιδιού πολλών χρηστών σε πλατφόρμα Game Engine 

      Ρηγόπουλος, Διονύσιος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02-22)
      Στη πτυχιακή αυτή εργασία θα παρουσιάσουμε την ανάπτυξη ενός απλού διαδικτυακού παιχνιδιού πολλών χρηστών (εως και 8) σε πλατφόρμα Game Engine η οποία είναι προτεινόμενη από πολλές εταιρίες και οργανισμούς λόγω της ...
    • Ανάπτυξη εφαρμογής για τον απομακρυσμένο έλεγχο λυχνιών Led 

      Νικόπουλος, Ορέστης (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά την ανάπτυξη εφαρμογής, για κινητές συσκευές η οποίες χρησιμοποιούν για την λειτουργία τους το λογισμικό Android της Google. Οι χρήστες τις εφαρμογής αυτής έχουν την δυνατότητα ελέγχου των ...
    • Ανάπτυξη φορητού μετεωρολογικού σταθμού με Arduino και αποστολή των μετρήσεων σε συσκευή Android 

      Γρηγορόπουλος, Νικόλαος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11-24)
      Για την παρατήρηση των καιρικών φαινομένων έχουν κατασκευαστεί ποικίλα μετεωρολογικά συστήματα τα οποία κυμαίνονται σε ένα ευρύ φάσμα τιμών και δυνατοτήτων. Αυτές οι λύσεις μπορεί να είναι από μια απλή απεικόνιση των ...
    • Ανακάλυψη πληροφορίας πλαισίου: Βελτιστοποίηση σμήνους σωματιδίων και θεωρία βέλτιστης παύσης 

      Γκαρτζονίκας, Ανδρέας; Θεοχαράτος, Δημήτριος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-02)
      Ο βασικός στόχος της εργασίας αυτής είναι η αξιοποίηση της Βελτιστοποίησης Σμήνους Σωματιδίων (Particle Swarm Optimization – PSO) και της Θεωρίας Βέλτιστης Παύσης (Optimal Stopping Theory – OST) για την αντιμετώπιση του ...
    • Αξιολόγηση ενιαίας πλατφόρμας μαθημάτων ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΤ: μία μελέτη περίπτωσης για το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων 

      Παναγιωτοπούλου, Παναγιώτα (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-02)
      Η ηλεκτρονική πλατφόρμα Moodle είναι ένα ελεύθερο σύστημα διαχείρισης και δημιουργίας online μαθημάτων. Περιγράφεται ως CMS (Course Management System) ή VLE (Virtual Learning Environment), ενώ η ...
    • Αξιολόγηση τεχνολογιών τρισδιάστατης εκτύπωσης (3D printing) 

      Θεοχάρης, Σταύρος; Δούφας, Παύλος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2015-12-23)
      Το θέμα με το οποίο θα ασχοληθούμε στην εργασία αυτή είναι η νέα τεχνολογία της τρισδιάστατης εκτύπωσης (3D printing). Ακούγοντας αυτόν τον όρο πολλοί ίσως νομίζουν ότι πρόκειται για μια συνηθισμένη εκτύπωση μιας τρισδιάστατης ...
    • Αξιοποίηση ανοικτών εκπαιδευτικών πόρων στην ανάπτυξη ανοικτού μαθήματος τύπου MOOC στο ηλεκτρονικό επιχειρείν 

      Καλουτά, Μαρία-Ελένη; Μανσόλα, Φιλίππα (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε με στόχο τη δημιουργία και παρουσίαση ενός μαθήματος Ανοικτών Εκπαιδευτικών Πόρων, στην ηλεκτρονική εκπαιδευτική πλατφόρμα MOODLE του Α.Ε.Ι Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα. Το μάθημα αφορά ...
    • Ασύρματη ενημέρωση οθόνης κειμένου με LED 

      Κωτσάκης, Ανδρέας; Λυμπέρης, Ανδρέας (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2015-11)
      Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι η ανάπτυξη υπολογιστικού συστήματος με δυνατότητα διαχείρισης οθόνης από συστοιχίες φωτοδιόδων (LED Dot-Matrix). Η διαχείριση της οθόνης και η αποστολή του μηνύματος προς απεικόνιση ...
    • Αυτόνομη πλοήγηση μη επανδρωμένων αεροσκαφών 

      Τσιλιβής, Παναγιώτης (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-09)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο την μελέτη αλλά και την πρακτική εφαρμογή τρόπων αυτόνομης πλοήγησης μη επανδρωμένων αεροσκαφών (UAVs). Η πρακτική εφαρμογή γίνεται με την χρήση συγκεκριμένου UAV με όνομα Parrot ...

      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"