• Εργαλεία και τεχνικές ψηφιακής διαφήμισης 

      Παναγόπουλος, Σταύρος - Ελευθέριος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-07)
    • Η διαφήμιση ως εργαλείο μάρκετινγκ 

      Παραμερίτης, Σπυρίδων-Αλέξανδρος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-04-05)
      Η διαφήμιση αποτελεί ένα μέσο επικοινωνίας,που βασικό χαρακτηριστικό της είναι ότι γίνεται επί πληρωμής. Σκοπός της διαφήμισης είναι όχι μόνο να διατηρήσει τους ήδη υπάρχοντες πελάτες,αλλά να προσελκύσει και νέους,με απώτερο ...
    • Τεχνικές & εργαλεία ψηφιακής διαφήμισης 

      Ιωαννίδης, Ιωάννης; Καρακώστας, Εμμανουήλ (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11)
      Η παρούσα έρευνα πραγματεύεται το θέμα των τεχνικών και μεθόδων της ψηφιακής διαφήμισης. Στην πρώτη ενότητα, γίνεται η παρουσίαση και εκτίθεται ο ορισμός του φάσματος της ψηφιακής διαφήμισης και των εργαλείων της, καθώς ...

      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"