Πλοήγηση ανά Λέξη-κλειδί "Τουριστικό μάρκετινγκ"
Αποτελέσματα 1-8 από 8
-
Ανάλυση της τουριστικής πολιτικής της Ελλάδος στον 20ο αιώνα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-02-26)Η παρούσα εργασία ασχολήθηκε με την ανάλυση της τουριστικής πολιτικής της Ελλάδος στον 20ο αιώνα και ολοκληρώθηκε μέσα από τρία κεφάλαια, όπου πιο αναλυτικά, το πρώτο κεφάλαιο αναφέρθηκε στα γενικά στοιχεία του τουρισμού ... -
Διερεύνηση των τεχνικών marketing των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στο εξωτερικό
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η παρούσα εργασία έχει στόχο να διερευνήσει το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ στις χώρες του εξωτερικού. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίζεται στη συλλογή πρωτογενών και δευτερογενών δεδομένων. Τα δευτερογενή δεδομένα ... -
Εφαρμογή του μεθοδολογικού εργαλείου balanced scorecard στον ξενοδοχειακό όμιλο Costa Navarino
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-09)Οι κοινωνικές επιστήμες αναμφίβολα είναι συνυφασμένες με την ανθρώπινη παρουσία στην γη όπως επίσης και το ταξίδι του ανθρώπου από τόπο σε τόπο. Η παρούσα εργασία κλήθηκε να διαφωτίσει πτυχές του ανθρώπου και των παραγόντων ... -
Η οικονομική κρίση και η επίδραση της στα ξενοδοχεία και τρόποι αντιμετώπισης της
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013-06)Η κρίση άρχισε το 2008 και είναι ασυνήθιστα υψηλή ένταση και διάρκεια. Αυτή η κρίση άρχισε σταδιακά κατά τα τελευταία οκτώ χρόνια, ουσιαστικά άρχισε το 2008 στην αγορά των ΗΠΑ από ενυπόθηκα δάνεια υψηλού κινδύνου και ... -
Καταναλωτικές και αγοραστικές συνήθειες των τουριστών στην Αθήνα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05)Δίχως αμφιβολία η μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς των τουριστών είναι μια πολύπλοκη διαδικασία καθώς εκτός από την ανάλυση των οικονομικών όρων του εξωτερικού περιβάλλοντος βασίζεται και σε άλλους περισσότερο ... -
Οργάνωση τουριστικού πρακτορείου- Μελέτη περίπτωσης- Επαγγελματικός τουρισμός
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11-15)Ο τουρισμός αποτελεί κοινωνικό φαινόμενο αφού η φύση της κοινωνίας όλων των χωρών και τον αναπτυγμένων και τον πιο προηγμένων έχει μεταβληθεί από παραδοσιακή κοινωνία παραγωγής υλικών σε κοινωνία παραγωγής υπηρεσιών και ... -
Στρατηγικές διαφήμισης τουριστικών γραφείων
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Αντικείμενο μελέτης της παρούσας πτυχιακής εργασίας θα αποτελέσει η εξέταση του κλάδου των τουριστικών γραφείων, η πορεία καθώς και οι στρατηγικές που ακολουθούν όσον αφορά το μάρκετινγκ.. Η θετική πορεία του κλάδου ... -
Το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ παράγοντας ανάπτυξης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11-30)Στόχος της παρούσας πτυχιακής είναι να μελετήσει και να τονίσει τη σημαντικότητα καινοτόμων τεχνικών μάρκετινγκ αλλά και στρατηγικού σχεδιασμού και ανάλυσης στον ελληνικό τουρισμό και κυρίως στο ξενοδοχειακό τομέα της Ελλάδος.