Πλοήγηση ανά Λέξη-κλειδί "Στρατηγική marketing"
Αποτελέσματα 1-5 από 5
-
Αξία δημιουργίας για τον καταναλωτή μέσα από τη χρήση των εκάστοτε πόρων. Περιπτώσεις καταστροφής της αξίας των υπηρεσιών και των προϊόντων - Αποτυχία υπηρεσιών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2014)Αν και η Κυρίαρχη-Λογική υπηρεσιών είναι μια αναδυόμενη σχολή σκέψης στη λογοτεχνία του μάρκετινγκ, οι στρατηγικές ανάκαμψης μετά τις αποτυχίες των υπηρεσιών συνεχίζουν να γίνονται αντιληπτές υπό την παραδοσιακή λογική ... -
Επιχειρησιακό σχέδιο μιας νεοϊδρυθείσας επιχείρησης με καινοτομικά χαρακτηριστικά
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2014) -
Στρατηγικές του ψηφιακού μάρκετινγκ που επιλέγουν τα Eκπαιδευτικά Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης σε Ελλάδα και Ευρώπη
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12-22)H παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μια προσπάθεια βιβλιογραφικής καταγραφής και διερευνητικής μελέτης των στρατηγικών του Ψηφιακού Mάρκετινγκ, που επιλέγουν τα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης σε Ελλάδα και ... -
Το επιχειρηματικό σχέδιο ως επιχειρησιακό εργαλείο. Μελέτη περίπτωσης ΕΛΠΕ
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06-09)Από την αρχαιότητα μέχρι και σήμερα ο σχεδιασμός ενός πλάνου ή αλλιώς ενός πλαισίου αποτελούσε καταλυτικό παράγοντα για την σωστή διάρθρωση και οργάνωση είτε μιας μικρής ομάδας ανθρώπων ( π.χ οικογένεια) είτε ενός ευρύτερου ... -
Ψηφιακό μάρκετινγκ και ηλεκτρονικό εμπόριο
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-07-25)Στη σημερινή εποχή, λόγω των συνθηκών του ανταγωνισμού μεταξύ των επιχειρήσεων και της εδραίωσης της πληροφοριακής και επικοινωνιακής τεχνολογίας (ICT) στη ζωή μας, η χρήση του διαδικτύου αποτελεί απαραίτητο εργαλείο. Δεν ...