Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Πρεζεράκος, Γεώργιος"
Αποτελέσματα 1-20 από 23
-
Blockchain, κρυπτογραφία και αποκεντρωμένα δίκτυα: ένα οικοσύστημα εμπιστοσύνης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019-07-16)Στην παρούσα εργασία θα μελετηθούν και θα αναλυθούν οι θεμελιώδεις τεχνολογίες του blockchain, της κρυπτογραφίας και των αποκεντρωμένων δικτύων. Ο συνδυασμός των παραπάνω τεχνολογιών, συνηθέστερα αναφερόμενος ως blockchain, ... -
E-commerce κατάστημα ηλεκτρολογικού υλικού
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2015-12-10)Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με τη σχεδίαση και δημιουργία ιστοσελίδας Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ευρέως γνωστό ως e-commerce όπου το εμπόριο παροχής αγαθών και υπηρεσιών πραγματοποιείται εξ αποστάσεως με ηλεκτρονικά ... -
Άδειες λογισμικού και πατέντες
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Το θέμα της πτυχιακής αυτής εργασίας είναι "Οι Άδειες Λογισμικού και οι Πατέντες".Θα προσπαθήσω λοιπόν παρακάτω,να εξηγήσω τι είναι το λογισμικό και ποια είδη λογισμικού υπάρχουν,τι είναι οι πατέντες και τέλος τι είναι,ποιες ... -
Ανάλυση συναισθήματος σε ελληνικό κείμενο με χρήση αλγόριθμων μηχανικής μάθησης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-09)Στόχος της πτυχιακής αυτής είναι η ανάλυση συναισθήματος σε ελληνικό κείμενο, το οποίο έχει εξαχθεί από κοινωνικά δίκτυα. Συγκεκριμένα, μελετήθηκαν διάφορες τεχνικές για την επίτευξη του στόχου αυτού με την χρήση δύο σετ ... -
Ανάπτυξη Game Engine σε C++
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05)Το παρών έγγραφο αποτελεί την πιο δυνατή προσπάθεια ανάλυσης της λειτουργί- ας της Engine. Το έγγραφο λοιπόν χωρίζεται σε 3 μεγάλα κομμάτια. 1. Εισαγωγή Ξεκινάω με μια περιγραφή της, καθώς και την απαρίθμηση των επιμέρους ... -
Ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιού στρατηγικής με χρήση της μηχανής Unity
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01-17)Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιού στρατηγικής με χρήση της μηχανής Unity. Χρησιμοποιείται η γλώσσα προγραμματισμού C#. Γίνεται μια σύντομη ιστορική αναδρομή στα ... -
Ανάπτυξη εφαρμογής αυτόματων αλγοριθμικών συναλλαγών κρυπτονομισμάτων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-06)Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα ασχοληθούμε με τον δημιουργία μιας εφαρμογής και ενός API server για εκτέλεση αυτόματων αλγοριθμικών συναλλαγών στις αγορές των κρυπτονομισμάτων. Αρχικά θα αναφερθούμε στην ιστορία των ... -
Ανάπτυξη παιχνιδιού με το Unity3D σε C#
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2015-07)Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την ανάπτυξη παιχνιδιού με την βοήθεια της μηχανής Unity3D. Η βιομηχανία των παιχνιδιών με τα Game Engine έχει δώσει την δυνατότητα στους νέους προγραμματιστές να τις χρησιμοποιούν ... -
Ανάπτυξη πύλης προβολής ψηφιακού πολιτιστικού υλικού με αξιοποίηση λογισμικού ανοιχτού κώδικα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-02) -
Διαδικασίες DataWarehousing. Από την θεωρία στην πρακτική εφαρμογή
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η περιγραφή ενός Data Warehouse (DW, Αποθήκης Δεδομένων) και των διαδικασιών της. Η διπλωματική εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη , ένα θεωρητικό και ένα πρακτικό . Με λίγα λόγια , ... -
Έξυπνη εξαγωγή δεδομένων από το διαδίκτυο
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-01) -
Εφαρμογές υπολογιστών στην ιατρική
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2015-12)Η τεχνολογία στις μέρες μας είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μας ως μεμονωμένο σύνολο αποσκοπώντας στην εύκολη πρόσβαση στην πληροφορία, στην ψυχαγωγία, και στην εκμάθηση. Ειδικότερα στον τομέα των επιχειρήσεων ... -
Καταγραφή , υπενθύμιση και γνωστοποίηση γεωγραφικής θέσης στατικού / κινούμενου οχήματος (ή αντικειμένου), για Android συσκευές
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-09-23)Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την ανάπτυξη μιας εφαρμογής για συσκευές Android, η οποία πραγματεύεται δυο διαφορετικούς σκοπούς που έχουν όμως κοινή βάση. Ο πρώτος σκοπός είναι η εύρεση και αποθήκευση μιας ... -
Καταχώρηση βλαβών και συμβάντων σε επίπεδο δήμου μέσω διαδικτυακής εφαρμογής
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Στόχος της εργασίας αυτής είναι η κατασκευή μιας διαδικτυακής εφαρμογής για την καταχώρηση και ταξινόμηση όλων των συμβάντων και των περιστατικών που προκύπτουν σε ένα δήμο χρησιμοποιώντας τις σύγχρονες τεχνολογίες που ... -
Κοινωνικά δίκτυα, προσωπικά δεδομένα και πνευματικά δικαιώματα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013) -
Μελέτη και ανάπτυξη εφαρμογής αξιολόγησης κατηγοριοποιητών συναισθηματικής ανάλυσης (sentiment analysis classifiers) με βάση κειμενική πληροφορία
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-05)Το θέμα της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η εξαγωγή του συναισθήματος από κείμενα χρησιμοποιώντας τεχνικές μηχανικής μάθησης και κατηγοριοποίησης κειμενικής πληροφορίας καθώς και άλλων κειμένων για την εκπαίδευση αυτών. ... -
Πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου με δυνατότητα φιλοξενίας πολλαπλών καταστημάτων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-09)Η πτυχιακή αυτή αφορά μια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορείου η οποία θα έχει δυνατότητα να φιλοξενεί πολλαπλά μαγαζιά. Σε αυτήν την εφαρμογή θα υπάρχουν 3 ειδών χρήστες: Ο Διαχειριστής, ο Πωλητής και ο αγοραστής. Ο ... -
Πληροφοριακό σύστημα τουριστικών μονοπατιών με χαρακτηριστικά κοινωνικής δικτύωσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-07)O σχεδιασμός μιας διαδρομής είναι ένα απαιτητικό έργο για ταξιδιώτες που επισκέπτονται άγνωστους σε αυτούς τουριστικούς προορισμούς. Αρχικά οι ταξιδιώτες θα πρέπει να περιορίσουν τις επιλογές τους σε ένα υποσύνολο των ... -
Προσομοίωση επίθεσης σε εταιρικό δίκτυο με χρήση ασύμμετρων τεχνικών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-10-14)Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την καταγραφή τεχνικών επίθεσης σε εταιρική εγκατάσταση ενός Active Directory και στην υλοποίηση επίθεσης σε ένα τέτοιο περιβάλλον, στημένο σε εικονικές μηχανές, έτσι ώστε να προσφέρει ... -
Σύγχρονη παρουσίαση της πλατφόρμας ανάπτυξης λογισμικού Java και των δημοφιλέστερων βιβλιοθηκών και framework
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019-04-18)Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η μελέτη και παρουσίαση των κυριότερων τεχνολογιών που σχετίζονται με την πλατφόρμα ανάπτυξης λογισμικού Java, μιας εκ των σημαντικότερων, δημοφιλέστερων και πιο ολοκληρωμένων πλατφόρμων ...