Πλοήγηση ανά Λέξη-κλειδί "Ηλεκτρονικό εμπόριο"
Αποτελέσματα 47-66 από 68
-
Ικανοποίηση καταναλωτών ηλεκτρονικών καταστημάτων αθλητικών ειδών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11)Η ραγδαία εξάπλωση του διαδικτύου, έχει συμβάλλει ιδιαίτερα στην εξάπλωση του ηλεκτρονικού εμπορίου. Συνάμα η έντονη εργασιακή καθημερινότητα, έχει ωθήσει μεγάλο όγκο καταναλωτών που ασχολούνται με αθλητικές δραστηριότητες, ... -
Κατασκευή δυναμικής ιστοσελίδας - ηλεκτρονικού βιβλιοπωλείου
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013-03)Το αντικείμενο που πραγματεύεται αυτή η πτυχιακή εργασία είναι η κατασκευή ιστοσελίδας για ηλεκτρονικό κατάστημα βιβλιοπωλείου Πιο συγκεκριμένα, για την υλοποίηση αυτής της ιστοσελίδας έχει γίνει χρήση των γλωσσών ... -
Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος για την προώθηση της εμπορικής δραστηριότητας επιχειρήσεων στον κλάδο των δερμάτινων ειδών χρησιμοποιώντας εργαλεία ανοικτού κώδικα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-02)Στόχος της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος για την προώθηση της εμπορικής δραστηριότητας επιχειρήσεων στον κλάδο των δερμάτινων ειδών χρησιμοποιώντας εργαλεία ανοικτού ... -
Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος ηλεκτρονικών ειδών
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012-11) -
Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος προϊόντων οικιακής ψυχαγωγίας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06)Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος πώλησης προϊόντων οικιακής ψυχαγωγίας με φιλικό για τον χρήστη περιβάλλον. Στις παρακάτω σελίδες παρέχονται κάποιες βασικές γνώσεις ως ... -
Μελέτη των ηλεκτρονικών καταστημάτων παράδοσης φαγητού στην Ελλάδα (online food delivery)
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06)Ο άνθρωπος της σημερινής εποχής μπορεί εύκολα να μετονομαστεί σε άνθρωπο του διαδικτύου. Είναι το ον αυτό που αποπειράται να εγκλιματιστεί στο καινούριο, το νέο, το σύγχρονο, το οποίο διηνεκώς μεταβάλλεται. Οι νέες ... -
Ο ηλεκτρονικός τουρισμός στην Ελλάδα - Η περίπτωση της Airtickets
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06-22)Όπως προκύπτει από την Ελληνική και ξενόγλωσση βιβλιογραφία, καθώς επίσης και από έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί, ο ηλεκτρονικός τουρισμός αποτελεί τη σημαντικότερη μορφή τουρισμού στις μέρες μας. Με την ανάπτυξη της ... -
Ο ρόλος των νέων τεχνολογιών στη διαφήμιση και επικοινωνία για κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2010-05-31)Το αντικείμενο που θα εξετάσουμε αφορά στο σύγχρονο Μάρκετινγκ και στο ρόλο των νέων τεχνολογιών και στις δυνατότητες που προσφέρουν στην εξέλιξη της ήδη υπάρχουσας μεθοδολογίας και των μορφών Μάρκετινγκ. Η προβολή των ... -
Οι έφηβοι σαν μελλοντικοί «ηλεκτρονικοί» καταναλωτές. Μελέτη της συμπεριφοράς των εφήβων στο περιβάλλον του διαδικτύου.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017)Ο σκοπός, αυτής της εργασίας ήταν να εντοπίσει και να καταγράψει τις συνήθειες των νέων στο περιβάλλον του διαδικτύου, να αποτυπώσει τον τρόπο με τον οποίο οι νέοι συμπεριφέρονται απέναντι στα digital marketing tools, καθώς ... -
Οι ηλεκτρονικές παραγγελίες γρήγορου φαγητού στην Ελλάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017)Στην παρούσα εργασία παρουσιάζονται οι έννοιες του ηλεκτρονικού επιχειρείν και του ηλεκτρονικού εμπορίου. Επίσης εξετάζεται η συμπεριφορά των καταναλωτών και οι υπηρεσίες γρήγορου φαγητού. -
Πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου με δυνατότητα φιλοξενίας πολλαπλών καταστημάτων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-09)Η πτυχιακή αυτή αφορά μια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορείου η οποία θα έχει δυνατότητα να φιλοξενεί πολλαπλά μαγαζιά. Σε αυτήν την εφαρμογή θα υπάρχουν 3 ειδών χρήστες: Ο Διαχειριστής, ο Πωλητής και ο αγοραστής. Ο ... -
Προβλήματα, προτάσεις και λύσεις σε ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shops)
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06-12)Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με τον πολύ ενδιαφέρον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Επικεντρώνεται στα προβλήματα που παρουσιάζονται όταν ο ενδιαφερόμενος επιχειρηματίας η οποιοσδήποτε επιθυμεί να αναπτύξει κάποιο ... -
Στρατηγικές επιβίωσης των ελληνικών επιχειρήσεων στην οικονομική κρίση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-09-23)Η παρούσα εργασία αναδεικνύει όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές επιχειρήσεις μέσα στο περιβάλλον της οικονομικής κρίσης που περνάει τα τελευταία χρόνια η ελληνική οικονομία. Παρουσιάζονται, επίσης, οι ... -
Σύγχρονες μορφές οργάνωσης και επιχειρηματικότητας: H περίπτωση της επιχείρησης Πλαίσιο Α.Ε.Β.Ε
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019-10)Το σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον της εξειδίκευσης και της διεθνοποίησης επιβάλει τη συνεργασία κάθε επιχείρησης με άλλες, με αποτέλεσμα να αποτελεί έναν μόνο κρίκο μιας διευρυμένης εφοδιαστικής αλυσίδας. Κάθε μία ... -
Τεχνολογίες & δίκτυα για μάρκετινγκ συνεργατών (Affiliate marketing)
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016)Στην παρούσα εργασία θα αναφερθούμε στο Αffiliate Marketing στις διαδικασίες εκείνες που είναι απολύτως αναγκαίες για την σωστή λειτουργία του, στους τρόπους πληρωμής, στα προγράμματα που περιλαμβάνει, και στα κριτήρια που ... -
Το ηλεκτρονικό εμπόριο στο σύγχρονο διεθνές τουριστικό περιβάλλον
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011)Ο τουριστικός τομέας, ένας τομέας συνεχώς εξελισσόμενος και βασική συνιστώσα του κυρίου εισοδήματος της χώρας μας αλλά και άλλων χωρών ανά τον κόσμο. τώρα αναπτύσσεται ακόμα περισσότερο, με την χρήση των νέων τεχνολογιών. ... -
Το ηλεκτρονικό εμπόριο στον τομέα της πληροφορικής
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Στην παρούσα εργασία διερευνάται ο, σχετικά καινούριος, χώρος του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, καθώς και αναφέρονται τα βασικά στοιχεία που τον αποτελούν, εστιάζοντας παράλληλα στον τομέα της πληροφορικής και τη σχέση του με το ... -
Το ηλεκτρονικό χρήμα και ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03)Το ηλεκτρονικό χρήμα στις δύσκολες οικονομικές μέρες που διανύουμε, αποτελεί πλέον ένα βασικό συναλλακτικό μέσο. Η καθιέρωση του ηλεκτρονικού χρήματος, οφείλεται αρχικά στην συνεχή τεχνολογική εξέλιξη των τελευταίων χρόνων, ... -
Το παραδοσιακό παντοπωλείο στο διαδίκτυο: μια μελέτη περίπτωσης στην ελληνική πραγματικότητα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016)Η παρούσα εργασία αφορά στη μελέτη της ανάπτυξης και της λειτουργίας των e-παντοπωλείων στην Ελλάδα. Ξεκινώντας από την παρουσίαση της ιστορικής εξέλιξης των παντοπωλείων από την δεκαετία του ‘60 έως σήμερα και προβάλλοντας ...