Πλοήγηση ανά Λέξη-κλειδί "Διαδίκτυο"
Αποτελέσματα 21-40 από 87
-
Δημιουργία ενός web server με Arduino για τον έλεγχο μέσω ιστοσελίδας
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012-06)Σκοπός της πτυχιακής είναι ο έλεγχος και η διαχείριση δεδομένων μέσω μιας ιστοσελίδας με την οποία θα διευκολύνεται ο χρήστης χωρίς την ανάγκη να παρευρίσκεται ο ίδιος στον χώρο. Η ιστοσελίδα θα μας επιτρέπει τον απομακρυσμένο ... -
Δημιουργία ιστοσελίδας ηλεκτρονικού καταστήματος με μουσικά όργανα και αξεσουάρ με τη χρήση του opencart
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-04)Σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη ενός ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) με είδη μουσικής. Ο πελάτης θα μπορεί να περιηγηθεί και να βρει το προϊόν της επιθυμίας του μέσα από ... -
Διαδίκτυο των πραγμάτων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-09-11)"Internet of things" "Κομβική θέση στην επενδυτική ατζέντα των εταιρειών, σε παγκόσμιο επίπεδο, αποκτά σταδιακά το Διαδίκτυο των Πραγμάτων και οι προηγμένες τεχνολογικές δυνατότητες που προσφέρει. Το 48% των εταιρειών, ... -
Διαδίκτυο των πραγμάτων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019-06)Σκοπός της πτυχιακής είναι να κάνει μια εισαγωγή στο σχετικά νέο πεδίο του τεχνολογικού κόσμου που ονομάζεται Διαδίκτυο των Πραγμάτων, το οποίο θεωρείται από πολλούς το επόμενο βήμα εξέλιξης του διαδικτύου όπως το γνωρίζουμε ... -
Διαδικτυακή εφαρμογή προκράτησης εισητηρίων αγώνα καλαθοσφαίρισης
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012)Για την περιγραφή του αντικειμένου αυτής της πτυχιακής εργασίας με λίγα λόγια , θα λέγαμε ότι βασικός στόχος είναι η δημιουργία ενός συστήματος ηλεκτρονικής αγοράς (e-market) . Το αποτέλεσμα που επιτυγχάνεται , με την ... -
Διαδικτυακή παρουσίαση μιας ξενοδοχειακής μονάδας
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Οι τεχνολογίες διαδικτύου είναι ένας τομέας με τον οποίο θα πρέπει να είναι εξοικειωμένος ο καθένας μας σήμερα ανεξάρτητα από τη ειδικότητα που σπουδάζει και το επάγγελμα που ασκεί.Οι τεχνολογίες διαδικτύου απαιτούν καλές ... -
Διαδικτυακό μάρκετινγκ και η εταιρική παρουσίαση της Focus on Group (Εταιρία παροχής υπηρεσιών διαδικτύου)
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση και παρουσία του θέματος εκείνου που απασχολεί τις περισσότερες επιχειρήσεις στις μέρες μας, του διαδικτυακού μάρκετινγκ. Αναλυτικότερα: Στην πρώτη ενότητα, γίνεται μια ... -
Διακίνηση παράνομου υλικού στο διαδίκτυο και η στάση των ανήλικων χρηστών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019-03)Το Διαδίκτυο στις μέρες μας αποτελεί πολύτιμη πηγή γνώσης, εργαλείο ενημέρωσης, ροής πληροφόρησης, επικοινωνίας και διασκέδασης. Αποτελεί μια από τις σημαντικότερες εφαρμογές της τεχνολογίας των τελευταίων ετών παρέχοντας ... -
Διαφήμιση μέσω διαδικτύου με το Google και το Facebook. Μία συγκριτική μελέτη
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-06)Στην παρούσα εργασία θα μελετηθούν οι τρόποι διαφήμισης στο διαδίκτυο και πιο συγκεκριμένα στο μεγαλύτερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook καθώς και στη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης, την Google. Στο Α’ μέρος της ... -
Διερεύνηση του ρόλου των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (Socίal Medίa) στο χτίσιμο της επωνυμίας (branding) των τουριστικών προορισμών
(ΤΕΙ Πειραιά, 2010-09)Η παρούσα εργασία επιχειρεί να διερευνήσει το ρόλο που έχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) στο χτίσιμο της επωνυμίας (bΓanding) των τουριστικών προορισμών. Για τον λόγo αυτό πραγματοποιήθηκε πρωτογενής ... -
Δυναμική ιστοσελίδα για κρατήσεις θέσεων σε ακτοπλοϊκές εταιρίες
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012) -
Εισαγωγή των αρχών του ηλεκτρονικού εμπορίου στις μικρές επιχειρήσεις ένδυσης με την χρήση των social media
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία αναφέρεται στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στις μικρές επιχειρήσεις ένδυσης με την χρήση των social media. Έτσι, στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας αυτής γίνεται λόγος για το διαδίκτυο. Αναφέρεται ... -
Επικοινωνία πάνω από το διαδίκτυο των πραγμάτων με χρήση διεπαφών τύπου REST περίπτωση χρήσης: παρακολούθηση δεδομένων αισθητήρων σε περιβάλλον νεφοϋπολογισμού
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-10)Ο τομέας του Διαδικτύου των Πραγμάτων (ΔτΠ), αποτελεί αναμφίβολα έναν από τους πιο ανερχόμενους τομείς της σύγχρονης εποχής. Αυτό συμβαίνει διότι αποτελεί τη συμβολή πολλών συστατικών, όπως το λογισμικό (π.χ. εφαρμογές), ... -
Ερευνώντας τον αντίκτυπο του διαδικτύου στις τουριστικές υπηρεσίες αεροπορικής μεταφοράς και διαμονής από την οπτική γωνία του καταναλωτή σήμερα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06-13)Τα τελευταία χρονιά το διαδίκτυο έχει εισέρθει στην ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων επηρεάζοντας πολλούς τομείς της καθημερινότητας.Ένας από αυτούς είναι ο τομέας του τουρισμού και συγκεκριμένα οι υπηρεσίες αεροπορικής μεταφοράς ... -
Εφαρμογές της πληροφορικής στη σύγχρονη κοινωvία
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013-12)Στην παρούσα εργασία θα εξετάσουμε εφαρμογές της πληροφορικής που συνδέονται με ποικίλους τομείς της σύγχρονης κοινωνίας. Η εργασία διαιρείται σε πέντε βασικά κεφάλαια . Το πρώτο κεφάλαιο περιλαμβάνει εισαγωγικά στοιχεία ... -
Εφαρμογή ηλεκτρονικών φορολογικών υπηρεσιών στην Ελλάδα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011-05)Σε εκατομμύρια ανέρχεται πλέον ο αριθμός των ανθρώπων στην Ελλάδα και στον υπόλοιπο κόσμο που είναι μέλη στην κοινωνία του internet. Άνθρωποι από κάθε ηλικία, μορφωτικό επίπεδο και κοινωνικό-οικονομική κατάσταση, μπαίνουν ... -
Η ανταπόκριση των ελλήνων καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-02)Η παρούσα πτυχιακή εργασία δημιουργήθηκε με σκοπό να ενημερώσει όχι μόνο όσους ενδιαφέρονται για το ηλεκτρονικό εμπόριο, αλλά και για όσους επιθυμούν να το γνωρίσουν. Αναλύεται ο βασικός παράγοντας διαδίκτυο, μιας και χωρίς ... -
Η διαφήμιση στο internet και τα social media
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης την διαφήμιση στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τα τελευταία χρόνια το internet βελτιώνεται με ταχύτατους ρυθμούς με συνέπεια να έρχονται ολοένα και περισσότεροι ... -
Η διείσδυση της διαφήμισης στη συναισθηματική νοημοσύνη του καταναλωτή και επακολούθως στη συμπεριφορά του.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-02-15)Η παρούσα πτυχιακή εργασία σκοπό έχει να εξετάσει τη διείσδυση της διαφήμισης στη συναισθηματική νοημοσύνη του καταναλωτή και επακολούθως στη συμπεριφορά του. Αρχικά πραγματεύεται μία εκτενής ακαδημαϊκή επισκόπηση και ... -
Η εξέλιξη της μόδας & οι τάσεις των χρωμάτων στη σύγχρονη εποχή
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)