Browsing by Subject "TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Πωλήσεις"
Now showing items 1-6 of 6
-
Experiential atmospherics σε καταστήματα ένδυσης στην Ελλάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06-18)Η συγκυρία της παρατεταμένης οικονομικής κρίσης, της μείωσης της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών και της ύφεσης που περνά η αγορά τα τελευταία χρονιά, σε συνδυασμό με την μεγάλη αύξηση του ανταγωνισμού μεταξύ των ... -
Η γλώσσα του σώματος στις πωλήσεις και τις ανθρώπινες σχέσεις
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-03) -
Η επίδραση της αισθητικής του χώρου (Servicescapes) στην συμπεριφορά των καταναλωτών στις αίθουσες των Super Market
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12-11)Ο σκοπός της συγκεκριμένης έρευνας ήταν να εξετάσει τη σχέση μεταξύ των servicescapes των ελληνικών σούπερ μάρκετ και των συναισθημάτων των πελατών, της ικανοποίησής τους από τη συνολική αγοραστική εμπειρία και της διάρκειας ... -
Η επιρροή του μάρκετινγκ σκοπού, στις στάσεις και στις αντιλήψεις των καταναλωτών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-04)Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η εξέταση της επιρροής του μάρκετινγκ σκοπού σε σχέση με τις στάσεις και αντιλήψεις των καταναλωτών. Επίσης, σκοπός της παρούσας µελέτης είναι να παρέχει µία βαθύτερη ... -
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης Πωλήσεων – “Η Περίπτωση της Εμπορικής Επιχείρησης Βιβλίων”
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-09)Σκοπός της παρούσης εργασίας, είναι να αναφερθούν και να παρουσιαστούν τα πληροφοριακά συστήματα Διοίκησης Πωλήσεων που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις στις μέρες μας, με αντίστοιχη μελέτη περίπτωσης της εμπορικής διαχείρισης ... -
Πολυκριτηριακή επιλογή βέλτιστης τεχνικής προώθησης προϊόντων σε συνεργεία αυτοκινήτων. Εφαρμογή στην περίπτωση ορυκτελαίων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019-03-12)Βασικός σκοπός της εν λόγω πτυχιακής εργασίας, αναφέρεται στη συλλογή, αξιολόγηση και συζήτηση στοιχείων που τοποθετούνται στο πλαίσιο της ανάλυσης της πολυκριτηριακής βέλτιστης τεχνικής προώθησης προϊόντων σε συνεργεία ...