Browsing by Subject "TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Καταναλωτές"
Now showing items 1-12 of 12
-
Αξία δημιουργίας για τον καταναλωτή μέσα από τη χρήση των εκάστοτε πόρων. Περιπτώσεις καταστροφής της αξίας των υπηρεσιών και των προϊόντων - Αποτυχία υπηρεσιών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2014)Αν και η Κυρίαρχη-Λογική υπηρεσιών είναι μια αναδυόμενη σχολή σκέψης στη λογοτεχνία του μάρκετινγκ, οι στρατηγικές ανάκαμψης μετά τις αποτυχίες των υπηρεσιών συνεχίζουν να γίνονται αντιληπτές υπό την παραδοσιακή λογική ... -
Αξιολόγηση ικανοποίησης πελάτων σε ηλεκτρονικά καταστήματα: με την μέθοδο MUSA
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11-04)Ο σκοπός της παρούσας έρευνας είναι διττός. Αφενός, η παρουσίαση και μελέτη των εννοιών του ηλεκτρονικού εμπορίου και της μέτρησης ικανοποίησης του πελάτη, και αφετέρου με τη βοήθεια ενός ερωτηματολογίου, η ... -
Αξιολόγηση της ικανοποίησης πελατών μέσω των σχολών χορού καθώς και τον λόγο παρακίνησης τους σε περίοδο οικονομικής κρίσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06-28)Ο πελάτης αποτελεί το βασικό παράγοντα σε κάθε επιχείρηση. Η διαχείριση της ικανοποίησης των πελατών μοιάζει να είναι το πιο δύσκολο κομμάτι σε κάθε εταιρεία ή επιχείρηση. Άλλωστε, οι στρατηγικές που ακολουθούνται από ... -
Επιρροή του online marketing και των social media στη καταναλωτική συμπεριφορά
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η παρακάτω εργασία πραγματεύεται τη δυναμική των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) να επηρεάσουν τη καταναλωτική συμπεριφορά μέσω των εργαλείων του marketing. Σε καιρούς που οι χρήστες των social media αυξάνονται ... -
Η συμπεριφορά των καταναλωτών ως προς την αγορά του βιολογικού ελαιόλαδου κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-02)Η εργασία αυτή διεξήχθη με σκοπό να δούμε κατά κύρια βάση τις συνήθειες του μέσου Έλληνα καταναλωτή σε περίοδο οικονομικής ύφεσης σχετικά με την αγορά του βιολογικού ελαιόλαδου. Επιπλέον , θα εξετάσουμε το νομοθετικό ... -
Η συνεισφορά των logistics στην ικανοποίηση των πελατών των e-shop
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-07-18)Η ανάπτυξη της τεχνολογίας των πληροφοριών τα τελευταία χρόνια έχει προωθήσει την επέκταση των OnLine λιανικών πωλήσεων σε πολλές χώρες. Η online λιανική αγορά επιτρέπει στους εμπόρους να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο ως νέο ... -
Καταναλωτική συμπεριφορά και μέσα μαζικής ενημέρωσης
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014) -
Ο βαθμός ικανοποίησης ατόμων τρίτης ηλικίας που/οι οποίοι χρησιμοποιούν Δημόσιες Υπηρεσίες Κοινωνικής Πρόνοιας: η περίπτωση της τρίτης ηλικίας του Δήμου Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2017-11-20)Η Τρίτη Ηλικία αποτελεί μια ιδιαίτερη πληθυσμιακή ομάδα, σημαντικά αυξανόμενη με ανομοιογενή γνωρίσματα καθώς και αυξημένες προκλήσεις και ανάγκες. Είναι σαφές ότι μεταξύ των ηλικιωμένων υπάρχουν έντονες διαφορές κατά ... -
Οι αντιλήψεις των καταναλωτών σε ενέργειες ΕΚΕ εν όψει οικονομικής κρίσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2015)Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη έχει αναδειχθεί την τελευταία δεκαετία σε σημαντικό ζήτημα διαβούλευσης στη διεθνή πολιτική και επιχειρηματική σκηνή και αποτελεί ένα νέο ακαδημαϊκό πεδίο έρευνας και μελέτης στα κορυφαία ... -
Ποιοτικά και ποσοτικά χαρακτηριστικά του καταναλωτή
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Σε ένα περιβάλλον, μέσα στο οποίο κινούνται κάθε είδους και κάθε μεγέθους βιομηχανίες και εταιρείες, είναι φυσικό επακόλουθο να υπάρχει αυξημένη ανταγωνιστικότητα, επένδυση στο μάρκετινγκ για την καλύτερη προώθηση των ... -
Πράσινες επενδύσεις / Αξιολόγηση από την πλευρά του καταναλωτή
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)Το θέμα της παρούσας εργασίας είναι οι πράσινες επενδύσεις, εστιάζοντας στην παράμετρο της κοινωνικής τους αποδοχής. Η αναγκαιότητα ενασχόλησης με το συγκεκριμένο ζήτημα πηγάζει από την τρέχουσα οικονομική ύφεση, το ... -
Προγραμματισμένη βραχυβιότητα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06-13)Η βραχυβιότητα, είναι ένα οικονοµικό φαινόµενο που αφορά τη σύντοµη διάρκεια ζωής των προϊόντων, αλλά και την απαξίωσή τους, χωρίς όµως να είναι απαραίτητα φθαρµένο ή κατεστραµµένο το ίδιο το προϊόν. Προγραµµατισµένη ...