Πλοήγηση ανά Λέξη-κλειδί "Πωλήσεις"
Αποτελέσματα 1-9 από 9
-
Ανάλυση αποδοτικότητας των επιχειρήσεων καινοτόμας τεχνολογίας
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013) -
Η γλώσσα του σώματος στις πωλήσεις και τις ανθρώπινες σχέσεις
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-03) -
Η διαφήμιση ως τεχνική πώλησης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-06-19)Η διαφήμιση αποτελεί μια αμειβόμενη διαδικασία, η οποία χρησιμοποιεί στρατηγικές και μηνύματα σχετικά με τα οφέλη ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας με κύριο σκοπό την προώθησή του και την επιρροή της συμπεριφοράς του κοινού ... -
Η εμπορική παρουσίαση της Lenovo στην ελληνική αγορά
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06-06)Από μια μικρή κινέζικη εταιρεία κατασκευής ηλεκτρονικών υπολογιστών αποκλειστικά για την Κίνα, η Lenovo κατάφερε να αναδειχθεί σε ένα κολοσσό της πληροφορικής με ηγετική θέση στην κατασκευή υπολογιστών και κινητών τηλεφώνων, ... -
Η επίδραση των δημοσίων σχέσεων στην ενίσχυση της εταιρικής εικόνας και την προώθηση των πωλήσεων στις πολυεθνικές επιχειρήσεις
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12)Η διπλωματική αυτή εργασία έχει ως στόχο να διερευνήσει την επίδραση των δημοσίων σχέσεων στην ενίσχυση της εταιρικής εικόνας και την προώθηση των πωλήσεων στις πολυεθνικές επιχειρήσεις. Αρχικά, εξετάζονται διάφορες έννοιες ... -
Μελλοντικές οικονομικές επιπτώσεις της χρήσης των smartphone σε σχέση με tablet & laptop
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019-07)Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να μελετήσουμε τις οικονομικές επιπτώσεις της ολοένα και αυξανόμενης χρήσης των smartphones, τόσο άμεσα όσο και μελλοντικά σε σύγκριση με τους άμεσους ανταγωνιστές τους δηλαδή τα tablet και ... -
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης Πωλήσεων – “Η Περίπτωση της Εμπορικής Επιχείρησης Βιβλίων”
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-09)Σκοπός της παρούσης εργασίας, είναι να αναφερθούν και να παρουσιαστούν τα πληροφοριακά συστήματα Διοίκησης Πωλήσεων που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις στις μέρες μας, με αντίστοιχη μελέτη περίπτωσης της εμπορικής διαχείρισης ... -
Πολυκριτηριακή επιλογή βέλτιστης τεχνικής προώθησης προϊόντων σε συνεργεία αυτοκινήτων. Εφαρμογή στην περίπτωση ορυκτελαίων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019-03-12)Βασικός σκοπός της εν λόγω πτυχιακής εργασίας, αναφέρεται στη συλλογή, αξιολόγηση και συζήτηση στοιχείων που τοποθετούνται στο πλαίσιο της ανάλυσης της πολυκριτηριακής βέλτιστης τεχνικής προώθησης προϊόντων σε συνεργεία ... -
Τα έσοδα και τα έξοδα μιας χρονιάς από μια επιχείρηση. Μελέτη περίπτωσης Praktiker
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06-27)Η εν λόγω εργασία συντάθηκε στα πλαίσια της χρηματοοικονομικής κατάστασης μιας επιχείρησης και συγκεκριμένα για τα έσοδα τα έξοδα του παραρτήματος της Praktiker στην χώρα μας. Η εταιρεία Praktiker είναι μια από τις μεγαλύτερες ...