Πλοήγηση Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας ανά Λέξη-κλειδί "Ποιότητα υπηρεσιών"
Αποτελέσματα 1-2 από 2
-
Αξιολόγηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών των εστιατορίων των ξενοδοχείων
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)Σκοπός της πτυχιακής αυτής εργασίας είναι ο προσδιορισμός των κυριότερων παρεχομένων υπηρεσιών των εστιατορίων των ξενοδοχείων και η αξιολόγηση αυτών. Μέσω βιβλιογραφικής έρευνας προσδιορίστηκαν και αναλύθηκαν οι κυριότερες ... -
Οργάνωση και λειτουργία εστιατορίων με αστέρι Michelin
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)Η οργάνωση ενός εστιατορίου απαιτεί πολλή προσωπική δουλειά, συνεχή επίβλεψη, συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων και την επιλογή των κατάλληλων υλικών και μηχανημάτων για την κουζίνα του. Ειδικά, αν ο στόχος του είναι ...