Πλοήγηση Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας ανά Λέξη-κλειδί "Πελάτες"
Αποτελέσματα 1-3 από 3
-
Αξιολόγηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών των εστιατορίων των ξενοδοχείων
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)Σκοπός της πτυχιακής αυτής εργασίας είναι ο προσδιορισμός των κυριότερων παρεχομένων υπηρεσιών των εστιατορίων των ξενοδοχείων και η αξιολόγηση αυτών. Μέσω βιβλιογραφικής έρευνας προσδιορίστηκαν και αναλύθηκαν οι κυριότερες ... -
Όταν οι εργαζόμενοι συν-καταστρέφουν την ευημερία των πελατών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-02-23)Στην παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια να προσεγγιστεί και να διερευνηθεί το φαινόμενο της εργασιακής συμπεριφοράς, όπως αυτό διαμορφώνεται μέσα από τις επιρροές του περιβάλλοντος στο οποίο δραστηριοποιείται. Προκειμένου ... -
Το τμήμα υποδοχής στα πεντάστερα ξενοδοχεία
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)Σκοπός της εργασίας μου είναι να παραθέσω και να αναλύσω τις υποχρεώσεις και δραστηριότητες των τμημάτων υποδοχής στα πεντάστερα (5*) ξενοδοχεία της Ελλάδος καθώς και να εξετάσω τις σχετικές επαγγελματικές υποχρεώσεις των ...