Πλοήγηση Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας ανά Λέξη-κλειδί "Feedback"
Αποτελέσματα 1-1 από 1
-
Οι ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ και η επίδρασή τους στη συμπεριφορά του καταναλωτή
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)Στις επιχειρήσεις του «σήμερα» και κυρίως στις πολυεθνικές το μάρκετινγκ αποτελεί ολοένα και ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία. Οι επιχειρήσεις και οι εσωτερικές τους δραστηριότητες αναπτύσσονται με πολύ γρήγορους ρυθμούς. ...