Browsing Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας by Title
Now showing items 109-126 of 126
-
Τα Village Cinemas Φαλήρου ως κινηματογράφος και κέντρο ψυχαγωγίας
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Σκοπός αυτής της εργασίας είναι η παρουσίαση της εταιρίας Village από την στιγμή που ξεκίνησε τα πρώτα βήματα της σε μια πόλη της Αυστραλίας ως Drive-in Cinema, για να φτάσει να είναι σήμερα μια πολυεθνική εταιρία κολοσσός ... -
Τάσεις και προοπτικές του εθελοντικού τουρισμού
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012-02)Ο τουρισμός αποτελεί σήμερα ένα αυτοδύναμο φαινόμενο, ύψιστης σημασίας για τις σύγχρονες κοινωνίες. Η μαζικοποίηση που σημείωσε όμως τα τελευταία έτη, οδήγησε στην ανάγκη για αναζήτηση εναλλακτικών και βιωσιμότερων μορφών ... -
Ταξιδιωτική συμπεριφορά μετά από κρίσεις
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014) -
Το διαπολιτισμικό μάνατζμεντ και η ανάλυση θεωρίας του geert hofstede.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12)Ο Geert Hofstede είναι ερευνητής στα πεδία των οργανωτικών μελετών και πιο συγκεκριμένα στην οργανωσιακή κουλτούρα, όπως επίσης και στην οικονομική πολιτική και διαχείριση. Είναι ένας πολύ γνωστός πρωτοπόρος στην έρευνα ... -
Το ηλεκτρονικό εμπόριο στο σύγχρονο διεθνές τουριστικό περιβάλλον
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011)Ο τουριστικός τομέας, ένας τομέας συνεχώς εξελισσόμενος και βασική συνιστώσα του κυρίου εισοδήματος της χώρας μας αλλά και άλλων χωρών ανά τον κόσμο. τώρα αναπτύσσεται ακόμα περισσότερο, με την χρήση των νέων τεχνολογιών. ... -
Το θεσμικό πλαίσιο των οργανισμών λιμένα. Η περίπτωση του Οργανισμού Λιμένα Πειραιώς Α.Ε.
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-09)Τα περίπου 900 λιμάνια της Ελλάδος αρχικά διοικούνταν από Λιμενικά Ταμεία και Οργανισμούς Λιμένα τα οποία με τους νόμους 2688/99 και 2932/01 μετατράπηκαν σε ανώνυμες εταιρείες, το 1999 οι Οργανισμοί Λιμένος Πειραιά και ... -
Το λογιστικό γραφείο και η εφαρμογή της λογιστικής στις τουριστικές επιχειρήσεις
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)Η λογιστική είναι η κατά εύληπτο τρόπο και σε χρηματικές μονάδες τεχνική της καταχώρησης, ταξινόμησης, και συνοπτικής παρουσίασης συναλλαγών και γεγονότων, που είναι κατά ένα μέρος χρηματοοικονομικού χαρακτήρα, καθώς και ... -
Το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ παράγοντας ανάπτυξης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11-30)Στόχος της παρούσας πτυχιακής είναι να μελετήσει και να τονίσει τη σημαντικότητα καινοτόμων τεχνικών μάρκετινγκ αλλά και στρατηγικού σχεδιασμού και ανάλυσης στον ελληνικό τουρισμό και κυρίως στο ξενοδοχειακό τομέα της Ελλάδος. -
Το τμήμα του housekeeping στα ελληνικά ξενοδοχεία
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012-05)Η παρούσα Πτυχιακή εργασία αναλύει το τμήμα του Housekeeping στα ελληνικά ξενοδοχεία. Το τμήμα του housekeeping έχει πρωταρχικό ρόλο στη λειτουργία ενός ξενοδοχείου, καθώς σχετίζεται με την καθολική εικόνα του, που ... -
Το τμήμα υποδοχής στα πεντάστερα ξενοδοχεία
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)Σκοπός της εργασίας μου είναι να παραθέσω και να αναλύσω τις υποχρεώσεις και δραστηριότητες των τμημάτων υποδοχής στα πεντάστερα (5*) ξενοδοχεία της Ελλάδος καθώς και να εξετάσω τις σχετικές επαγγελματικές υποχρεώσεις των ... -
Τουρισμός & τρομοκρατία
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Το τουριστικό φαινόμενο αποτελεί γνώρισμα των σύγχρονων κοινωνιών, καθώς μετά την βιομηχανική επανάσταση δόθηκε η δυνατότητα στον άνθρωπο να ταξιδέψει σε μακρινούς προορισμούς με μεγαλύτερη ασφάλεια και ταχύτητα. Βασική ... -
Τουρισμός και άτομα με αναπηρία
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-07-20)Στόχος αυτής της διπλωματικής εργασίας, είναι να εξετασθεί η οργάνωση και η παροχή τουριστικών υπηρεσιών σε ΑμεΑ. Καταγράφονται όλα τα στοιχεία που αφορούν στον τουρισμό των ΑμεΑ στην Ελλάδα, έχοντας ως σκοπό: «…να καθιερωθεί ... -
Τουρισμός και ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας στην Κύπρο. Η περίπτωση της τουριστικής επιχείρησης AmathusTravel
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Όπως προκύπτει από την Ελληνική αλλά και την ξενόγλωσση βιβλιογραφία, οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού είναι αυτές οι οποίες κερδίζουν ολοένα και περισσότερο τις προτιμήσεις των τουριστών. Ο τομέας του τουρισμού αποτελεί ... -
Τουρισμός και ανθρώπινα δικαιώματα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2009)Ανθρώπινα δικαιώματα είναι τα όσα επιτρέπεται να είναι , να κάνει ή να έχει κάποιος για να ζει με αξιοπρέπεια. Αποτελούν ένα από τα βασικά θεμέλια της κοινωνίας πάνω στα οποία πρέπει να στηρίζει κάθε κράτος την οικονομική ... -
Τουρισμός και μέσα κοινωνικής δικτύωσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03)Η παρούσα εργασία γίνεται στα πλαίσια απόκτησης πτυχίου για το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων – Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας του Ανωτάτου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα ... -
Τουριστικά καταστήματα. Καταστήματα Αργυροχρυσοχοΐας. Η περίπτωση της Πλάκας
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)Η εργασία ολοκληρώθηκε μέσα από εφτά κεφάλαια. Πιο συγκεκριμένα, το πρώτο κεφάλαιο αποτελεί το εισαγωγικό και εισάγει τον αναγνώστη στο θέμα και το περιεχόμενο της εργασίας. Το δεύτερο κεφάλαιο αναλύει τον ελληνικό τουρισμό, ... -
Χρηματοοικονομική ανάλυση του κλάδου τροφίμων για την περίοδο 2011-2013
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-08-01)Στην κάτωθι πτυχιακή εργασία εξετάζεται ο κλάδος τροφίμων για τα έτη 2011-2013. Η εργασία αποτελείται στο σύνολο από 8 κεφάλαια. Στο πρώτο αναλύεται η ιστορία του κλάδου τροφίμων, η μέχρι τώρα πορεία του, αλλά και οι ... -
Χρηματοοικονομική ανάλυση του κλάδου των πρώτων υλών στην περίοδο της οικονομικής ύφεσης στην Ελλάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11)Σε αυτή την εργασία σκοπεύουμε να δούμε τις επιπτώσεις που έχει στα πρώτα χρόνια η οικονομική κρίση στον κλάδο των πρώτων υλών και συγκεκριμένα στις εισηγμένες στο Χρηματιστήριο Αθηνών. Στην αρχή της εργασίας βλέπουμε ...