Πλοήγηση Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ανά Θέμα "TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Καταναλωτές"
Αποτελέσματα 3-4 από 4
-
Ποιοτικά και ποσοτικά χαρακτηριστικά του καταναλωτή
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Σε ένα περιβάλλον, μέσα στο οποίο κινούνται κάθε είδους και κάθε μεγέθους βιομηχανίες και εταιρείες, είναι φυσικό επακόλουθο να υπάρχει αυξημένη ανταγωνιστικότητα, επένδυση στο μάρκετινγκ για την καλύτερη προώθηση των ... -
Προγραμματισμένη βραχυβιότητα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06-13)Η βραχυβιότητα, είναι ένα οικονοµικό φαινόµενο που αφορά τη σύντοµη διάρκεια ζωής των προϊόντων, αλλά και την απαξίωσή τους, χωρίς όµως να είναι απαραίτητα φθαρµένο ή κατεστραµµένο το ίδιο το προϊόν. Προγραµµατισµένη ...