• Η γυναικεία επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα 

      Καλιάρχη, Μαρία (ΤΕΙ Πειραιά, 2013)
      Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται με γενικούς και ειδικούς όρους η έννοια της επιχειρηματικότητας. Στη συνέχεια, εξετάζουμε για ποιο λόγο η επιχειρηματικότητα που ασκείται από γυναίκες χρειάζεται ιδιαίτερη ανάλυση. Επιπλέον ...
    • Η επιχειρηματικότητα σε συνθήκες αβεβαιότητας 

      Τσάκωνας, Χρηστος; Κατσαπρακάκης, Μύρων (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12)
      Στην παρούσα εργασία επιχειρείται η μελέτη της επιχειρηματικότητα σε συνθήκες αβεβαιότητας. Αρχικά προσδιορίζεται η έννοια της επιχειρηματικής ευκαιρίας και αναλύονται τα τρία βήματα για τον εντοπισμό της, μέσα στα οποία ...
    • Η καινοτομία σαν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε περιόδους κρίσης 

      Γιώτη, Ελεάννα (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06)
      Εντός των πλαισίων του σημερινού διεθνούς περιβάλλοντος το οποίο μεταβάλλεται με ταχύτατους ρυθμούς, η ικανότητα των επιχειρήσεων να εισάγουν στην αγορά μια νέα καινοτομία, αποτελεί το μεγαλύτερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ...
    • Η σημασία του εσωτερικού ελέγχου και η εφαρμογή του στην MICROSOFT HELLAS 

      Ατσάρου, Άννα Μαρία (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-05)
      Ο σκοπός της εν λόγω πτυχιακής εργασίας, είναι να αναλύσει την έννοια του εσωτερικού ελέγχου στις επιχειρήσεις καθώς επίσης και όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που εντοπίζονται στους υπευθύνους και οι οποίοι ασχολούνται με ...
    • Η στρατηγική ανάλυση της google 

      Βούλγαρη, Χαρούλα; Δημοπούλου, Νίκη (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-03-30)
      Στην παρούσα εργασία θα εξετάσουμε μέσα από μια ιστορική αναδρομή το πώς δημιουργήθηκε η google ,το πώς κατάφερε να είναι αυτή που είναι σήμερα, πως ένα όραμα έγινε πραγματικότητα και πως αυτό το όραμα έχει αλλάξει τον ...
    • Καινοτομίες στον πρωτογενή τομέα και προγράμματα νέας επιχειρηματικότητας 

      Ψυχογιού, Όλγα; Τσάκα, Αλεξάνδρα (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Ο όρος «καινοτομία» αποδίδεται γενικά σε μια νέα, πρωτοποριακή αντίληψη για την πραγματικότητα, αποτελεί, όμως, μια «κενή» έννοια έτοιμη να προσλάβει το περιεχόμενο που η συνάρθρωσή της με άλλα στοιχεία της προσδίδει σε ...
    • Κοινωνική επιχειρηματικότητα 

      Κουβάτση, Αντωνία (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Τα τελευταία χρόνια, στην Ελλάδα, παρατηρείται μια ραγδαία αύξηση της Κοινωνικής Οικονομίας και των Κοινωνικών επιχειρήσεων. Ιδιαίτερα, με την εμφάνιση της οικονομικής κρίσης, η παρουσία των κοινωνικών επιχειρήσεων και οι ...
    • Κοινωνική και νεανική επιχειρηματικότητα 

      Κατσούδα, Δήμητρα (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας με θέμα «την κοινωνική και νεανική επιχειρηματικότητα » είναι η τόσο κατανόηση των εννοιών και η παρουσίασης της τάσης αυτών των νέων μορφών επιχειρηματικότητας, σε εθνικό αλλά ...
    • Λογιστική οργάνωση της νεοφυούς επιχείρησης Forky 

      Κουτρουμπή, Σοφία (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05-30)
      Η εργασία αυτή αποσκοπεί στην παρατήρηση και διερεύνηση της ελληνικής επιχειρήματικότητας καθώς και στην συμβολή των νέων επιχειρήσεων στην ελληνική οικονομία που τα τελευταία χρόνια βρίσκεται σε ύφεση με αποτέλεσμα ο ...
    • Νέα επιχειρηματικότητα συνδεόμενη με καινοτομίες και νέες τεχνολογίες 

      Κωστιδάκης, Παράσχος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06)
      Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο να εξηγήσει και να αναλύσει την έννοια της επιχειρηματικότητας, της καινοτομίας και την σύνδεση αυτών με τις νέες τεχνολογίες. Η εργασία αυτή θα ασχοληθεί με την σύγχρονη επιχειρηματικότητα, ...
    • Νεανική επιχειρηματικότητα 

      Ντόκας, Ευάγγελος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06)
      Για να κατανοήσουμε καλύτερα και σε βάθος το θέμα της νεανικής επιχειρηματικότητας και γενικότερα τον κόσμο των επιχειρήσεων, η εργασία χωρίστηκε σε τέσσερα κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μία προσπάθεια να οριστεί η ...
    • Νεανική επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα - Επιχειρήσεις start-up 

      Κάλλης, Ιωάννης (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06)
      Η πτυχιακή εργασία αυτή, λοιπόν, με θέμα << ΝΕΑΝΙΚΉ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ, ΕΠΙΧΕΙΡΉΣΕΙΣ START-UP >> έγινε με σκοπό την ανάλυση και την διερεύνηση της επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα και ιδιαίτερα της νεανικής, ...
    • Νεανική και γυναικεία επιχειρηματικότητα για τη στήριξη της γυναικείας απασχόλησης στον αγροτικό τομέα και ενίσχυση αυτής μέσω προγραμμάτων χρηματοδότησης 

      Κώστα, Ιωάννα (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-02-17)
      Η παρούσα εργασία εστιάζει στην χρησιμότητα, στην εφαρμογή και στην χρηματοδότηση της γυναικείας και της νεανικής επιχειρηματικότητας στον αγροτικό τομέα, όπως αυτή διαμορφώθηκε στην χώρα μας τα τελευταία χρόνια. Αρχικά ...
    • Νεοφυής επιχειρηματικότητα 

      Ηλιάδης, Στυλιανός (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017)
      Η χρηματοπιστωτική κρίση που ξέσπασε το 2007 από τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής σε συνδυασμό με τα μεγάλα δημοσιονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η Ελλάδα οδήγησαν όπως ήταν αναμενόμενο την ελληνική οικονομία σε περαιτέρω ...
    • Ο κλάδος του ηλεκτρονικού τσιγάρου 

      Μάνιου, Κυριακή (ΤΕΙ Πειραιά, 2014-02)
      Το θέμα της παρούσας πτυχιακής αφορά τον κλάδο του ηλεκτρονικού τσιγάρου. Το θέμα αυτό επιλέχθηκε επειδή είναι ένα νέο καινοτόμο προϊόν το οποίο υποστηρίζεται ότι μπορεί να σώσει εκατομμύρια ζωές, αφού μέσα από έρευνες ...
    • Οι καπνοβιομηχανίες στην Ελλάδα από το 1973 μέχρι σήμερα 

      Οικονομάκου, Εμμανουέλα; Βαρβαρίγου, Μαρία - Ζωή (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Η παρούσα ερευνητική εργασία εστιάζει σε έναν από τους πλέον προσοδοφόρους παραδοσιακούς παραγωγικούς κλάδους της χώρας μας- την καλλιέργεια του καπνού και τις καπνοβιομηχανίες. Ο καπνός υπήρξε σημαντική πηγή πλούτου για ...
    • Οι μορφές της αγοράς και η επιρροή της Ευρωπαϊκής Ένωσης στον ανταγωνισμό 

      Νομικού, Χρυσοβαλάντω (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10-10)
      Η αγορά στην οποία προσφέρονται τα προϊόντα ή υπηρεσίες είναι μεγάλη και μπορεί να αφορά τόσο την κάλυψη εθνικών αναγκών όσο και την κάλυψη αναγκών των ανθρώπων σε άλλες χώρες του εξωτερικού. Κάθε επιχείρηση μοιάζει με ...
    • Προγραμματισμένη βραχυβιότητα 

      Αγγελίδης, Στέλιος; Λεβεντάκης, Ερμής (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06-13)
      Η βραχυβιότητα, είναι ένα οικονοµικό φαινόµενο που αφορά τη σύντοµη διάρκεια ζωής των προϊόντων, αλλά και την απαξίωσή τους, χωρίς όµως να είναι απαραίτητα φθαρµένο ή κατεστραµµένο το ίδιο το προϊόν. Προγραµµατισµένη ...
    • Στρατηγική ανάλυση της AVON 

      Κακανάκου, Νικολέττα (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05-04)
      Στην παρούσα εργασία βασικό στόχο αποτελεί η στρατηγική ανάλυση του περιβάλλοντος στο οποίο λειτουργεί η Avon Products, Inc. και η πρόταση αποτελεσματικών στρατηγικών που θα μπορούσε να ακολουθήσει μακροπρόθεσμα. Η εργασία ...

      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"