Πλοήγηση Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Λέξη-κλειδί "Social media"
Αποτελέσματα 1-11 από 11
-
Online διαφήμιση και internet: Social media ως εργαλείο Marketing και οι επιδράσεις τους στις συνήθειες των καταναλωτών
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Χωρίς αμφιβολία, διανύουμε την πιο παράξενη και αντιφατική εποχή, με τους κλάδους της τεχνολογίας και των επιστημών να σημειώνουν ραγδαίες εξελίξεις και να επηρεάζουν κάθε τομέα της ανθρώπινης δραστηριότητας. Ο παραδοσιακός ... -
Social media marketing
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03)Η παρούσα πτυχιακή εργασία θέλει να εξετάσει θεωρητικά και ερευνητικά το βαθμό που οι χρήστες των κοινωνικών δικτύων επηρεάζονται από τις διαφημίσεις που συναντούν στα social media -
Επιρροή του online marketing και των social media στη καταναλωτική συμπεριφορά
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η παρακάτω εργασία πραγματεύεται τη δυναμική των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) να επηρεάσουν τη καταναλωτική συμπεριφορά μέσω των εργαλείων του marketing. Σε καιρούς που οι χρήστες των social media αυξάνονται ... -
Η επίδραση των social media και του internet στο digital marketing
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-10)The continuous development of the Internet in recent years has brought about significant changes in many areas of society. The rapid evolution of Social Media and the continuous increase of users worldwide play an important ... -
Η προώθηση ενός ηλεκτρονικού φαρμακείου, μέσω ενός κοινωνικού μέσου δικτύωσης, όπως το Facebook
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2014)Τα τελευταία χρόνια η χώρα μας βρίσκεται σε μια στενωπό από την οποία δύσκολα θα βγει. Οι νέοι επαγγελματίες αλλά και οι παλιοί προσπαθούν να επιβιώσουν καθημερινά σε έναν άνισο αγώνα. Σε αυτό το σημείο η ανάγκη και η ... -
Κοινωνικά δίκτυα. Ο ρόλος τους στην προώθηση των επιχειρήσεων. Η περίπτωση του facebook
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04-25)Στη συγκεκριμένη εργασία επιχειρείται η διερεύνηση των εννοιών των κοινωνικών δικτύων και πιο συγκεκριμένα του Facebook. Στόχος της είναι να εξεταστεί ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων τόσο γενικά όσο και ειδικά στην ... -
Μέθοδοι προβολής και προώθησης που χρησιμοποιεί το ιδιωτικό σύστημα υγείας στην Ελλάδα στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06)Στη σύγχρονη εποχή της τεχνολογικής εξέλιξης τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναμφισβήτητα διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην προσωπική και την επαγγελματική ζωή των ανθρώπων. Η εισβολή των social media στην καθημερινή ζωή ... -
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σύγχρονα επικοινωνιακά εργαλεία και η εφαρμογή τους στην πολιτική
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2014-12)Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν πλέον σημαντικό κομμάτι της καθημερινότητας των ανθρώπων. Μετρώντας πάνω από 1 δις. χρήστες παγκοσμίως, μπορούμε να ισχυριστούμε πως ζούμε σε μια «Νέα ψηφιακή εποχή». Σκοπός της ... -
Τα Social Media και το διαδικτυακό Marketing από τον απλό χρήστη έως την επιχείρηση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03)Σήμερα καμία στρατηγική μάρκετινγκ δεν είναι ολοκληρωμένη εάν δεν έχει ενσωματώσει τα ψηφιακά μέσα. Για να κατανοήσουμε τον ψηφιακό κόσμο του μάρκετινγκ χρειάζεται να σκεφτούμε πέρα από κάθε γνωστό εργαλείο και κανάλι. Το ... -
Τεχνολογίες & δίκτυα για μάρκετινγκ συνεργατών (Affiliate marketing)
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016)Στην παρούσα εργασία θα αναφερθούμε στο Αffiliate Marketing στις διαδικασίες εκείνες που είναι απολύτως αναγκαίες για την σωστή λειτουργία του, στους τρόπους πληρωμής, στα προγράμματα που περιλαμβάνει, και στα κριτήρια που ... -
Ψηφιακό μάρκετινγκ και ηλεκτρονικό εμπόριο
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-07-25)Στη σημερινή εποχή, λόγω των συνθηκών του ανταγωνισμού μεταξύ των επιχειρήσεων και της εδραίωσης της πληροφοριακής και επικοινωνιακής τεχνολογίας (ICT) στη ζωή μας, η χρήση του διαδικτύου αποτελεί απαραίτητο εργαλείο. Δεν ...