Πλοήγηση Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Λέξη-κλειδί "Φήμη"
Αποτελέσματα 1-2 από 2
-
Οι παράγοντες που επιδρούν στην απόφαση των χρηστών κινητής τηλεφωνίας να παραμείνουν σε μία εταιρεία: Η περίπτωση νέων φοιτητών ΑΕΙ 18-30 ετών, στην περιοχή της Αττικής
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Σε μια εποχή, όπου υπάρχει ραγδαία εξέλιξη στον τομέα των τηλεπικοινωνιών και ειδικότερα της κινητής τηλεφωνίας, οι χρήστες απαιτούν ποιότητα υπηρεσιών και εξυπηρέτησης. Ο έντονος ανταγωνισμός με την είσοδο νέων ... -
Πως επηρεάζεται η εταιρική φήμη από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-05-30)Οι εταιρείες στις μέρες μας επικοινωνούν όλο και περισσότερο μέσω διαδραστικών ηλεκτρονικών μέσων ενημέρωσης για θέματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Έτσι εξετάστηκε εάν η χρήση τέτοιων μέσων είναι επωφελής για τη φήμη ...