Πλοήγηση Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Λέξη-κλειδί "Καλλυντικά προϊόντα"
Αποτελέσματα 1-1 από 1
-
Η επίδραση του μίγματος μάρκετινγκ στη συμπεριφορά των καταναλωτών στα καλλυντικά προϊόντα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-05)Στην παρούσα εργασία αναλύονται τα καλλυντικά προϊόντα, το μείγμα μάρκετινγκ αυτών και η καταναλωτική συμπεριφορά. Αρχικά, περιλαμβάνει την εισαγωγή, στην οποία παρουσιάζονται ποιος είναι ο σκοπός της εργασίας αυτής, καθώς ...