Πλοήγηση Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Λέξη-κλειδί "Ηλεκτρονικό εμπόριο"
Αποτελέσματα 1-20 από 23
-
Ανάπτυξη υπηρεσιών e-commerce στο διαδίκτυο: μια μελέτη περίπτωσης για το συνεδριακό κέντρο του ΑΕΙ Πειραιά ΤΤ
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05)Ο συνεδριακός τουρισμός αποτελεί ένα εξειδικευμένο είδος παροχής τουριστικού προϊόντος. Αποτελεί μια υπηρεσία που μπορεί να προσφέρει τη μέγιστη αξιοποίηση κάθε συνεδριακού χώρου κατά τη διάρκεια ολόκληρης της ημερολογιακής ... -
Αξιολόγηση πλατφορμών ανοικτού κώδικα για ανάπτυξη ηλεκτρονικού καταστήματος και μελέτη περίπτωσης ανάπτυξης εικονικού ηλεκτρονικού καταστήματος
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11)Το αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η αξιολόγηση πλατφορμών ανοιχτού κώδικα, και η σχεδίαση και κατασκευή σελίδας για αγορά νέων τεχνολογικών προϊόντων με χρήση του OpenCart, μιας e-Commerce πλατφόρμας ανοιχτού ... -
Αξιοποίηση ανοικτών εκπαιδευτικών πόρων στην ανάπτυξη ανοικτού μαθήματος τύπου MOOC στο ηλεκτρονικό επιχειρείν
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10)Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε με στόχο τη δημιουργία και παρουσίαση ενός μαθήματος Ανοικτών Εκπαιδευτικών Πόρων, στην ηλεκτρονική εκπαιδευτική πλατφόρμα MOODLE του Α.Ε.Ι Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα. Το μάθημα αφορά ... -
Από το κλασικό μοντέλο πώλησης στο ηλεκτρονικό επιχειρείν: η συμπεριφορά των τελικών καταναλωτών σε αυτή την μετάβαση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01)Η συγκεκριμένη εργασία αποτελεί μια έρευνα με σκοπό την διερεύνηση των προτιμήσεων των καταναλωτών μεταξύ του ηλεκτρονικού εμπορίου (ηλεκτρονικό κατάστημα) και του παραδοσιακού τρόπο αγοράς (φυσικό κατάστημα). -
Διερεύνηση των λόγων και της συχνότητας χρήσης του ηλεκτρονικού εμπορίου από τα ελληνικά νοικοκυριά
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-07)Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στη διερεύνηση των λόγων και της συχνότητας χρήσης του ηλεκτρονικού εμπορίου από τα ελληνικά νοικοκυριά. Αρχικά στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια εισαγωγή στην έννοια του ηλεκτρονικού εμπορίου ... -
Εισαγωγή των αρχών του ηλεκτρονικού εμπορίου στις μικρές επιχειρήσεις ένδυσης με την χρήση των social media
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία αναφέρεται στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στις μικρές επιχειρήσεις ένδυσης με την χρήση των social media. Έτσι, στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας αυτής γίνεται λόγος για το διαδίκτυο. Αναφέρεται ... -
Η επίδραση της ποιότητας του e-service στην εμπειρία του καταναλωτή στο διαδίκτυο
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12-20)Στην παρούσα πτυχιακή με τίτλο «Η επίδραση της ποιότητας του e-service στην εμπειρία του καταναλωτή στο διαδίκτυο» εξετάζεται το κατά πόσο είναι εφικτή η πρακτική εφαρμογή της θεωρία που αφορά το ρόλο της ποιότητας των ... -
Η προώθηση της επιχείρησης μέσω της διαφήμισης στο διαδίκτυο
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η επικείμενη εργασία έχει ως στόχο να ενημερώσει και να επιδείξει τρόπους με τους οποίους μια επιχείρηση δύναται να προωθηθεί μέσω του διαδικτύου. Στο πρώτο μέρος της μελέτης αυτής γίνεται μια εκτενής ανάλυση στη διαφήμιση ... -
Η συνεισφορά των logistics στην ικανοποίηση των πελατών των e-shop
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-07-18)Η ανάπτυξη της τεχνολογίας των πληροφοριών τα τελευταία χρόνια έχει προωθήσει την επέκταση των OnLine λιανικών πωλήσεων σε πολλές χώρες. Η online λιανική αγορά επιτρέπει στους εμπόρους να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο ως νέο ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο & κοινωνικά δίκτυα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η κοινωνία της πληροφορίας, των δικτύων και του Internet είναι έχει αλλάξει πλέον τη ζωή όλων. Η μαζική πληροφόρηση και η ραγδαία εξέλιξη των εφαρμογών της πληροφορικής, έχει οδηγήσει τις επιχειρήσεις κάθε είδους και ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο - Μελέτη περίπτωσης προϊόντων πληροφορικής και επικοινωνιών (ΤΠΕ)
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11-09)Στη παρούσα εργασία παρουσιάζεται και αναλύεται εκτενώς η σημασία και η σπουδαιότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου στη σύγχρονη κοινωνία. Το ηλεκτρονικό εμπόριο ως έννοια, αναπτύχθηκε κυρίως από τη δεκαετία του ’70 και ύστερα, ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο επιχείρηση προς επιχείρηση (B2B) : οφέλη και ανασταλτικοί παράγοντες της χρήσης του από τις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03)Η εξέλιξη της τεχνολογίας και η αλματώδης εξάπλωση του διαδικτύου είχαν ως αποτέλεσμα να δημιουργηθούν νέα δεδομένα για τις επιχειρήσεις, οι οποίες ακολουθώντας τις εξελίξεις αυτές προσαρμόστηκαν στις νέες μορφές τεχνολογίας, ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο: Η επίδραση των ΤΠΕ στην ανάπτυξη του e- Marketing στην Ελλάδα. Μελέτη περίπτωσης ένδυση-υπόδηση
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-05)Οι σύγχρονες επιχειρήσεις και οι οργανισμοί έχουν να αντιμετωπίσουν ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο κι ανταγωνιστικό περιβάλλον. Στα πλαίσια αυτά οι στρατηγικές που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις επιβάλλεται να προσαρμόζονται, ... -
Ηλεκτρονικό επιχειρείν και εφαρμογές στον τουρισμό
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας και ειδικότερα των Τεχνολογιών Πληρο- φορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) επέφερε την λεγόμενη Πληροφορική Επανάστα- ση, η οποία ήρθε να αλλάξει τη δομή της Μετά – Βιομηχανικής Κοινωνίας. Οι ... -
Ηλεκτρονικό επιχειρείν: Ηλεκτρονικό εμπόριο: Ανάλυση επιχείρησης προς καταναλωτή (B2C)
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-06) -
Ικανοποίηση καταναλωτών ηλεκτρονικών καταστημάτων αθλητικών ειδών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11)Η ραγδαία εξάπλωση του διαδικτύου, έχει συμβάλλει ιδιαίτερα στην εξάπλωση του ηλεκτρονικού εμπορίου. Συνάμα η έντονη εργασιακή καθημερινότητα, έχει ωθήσει μεγάλο όγκο καταναλωτών που ασχολούνται με αθλητικές δραστηριότητες, ... -
Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος για την προώθηση της εμπορικής δραστηριότητας επιχειρήσεων στον κλάδο των δερμάτινων ειδών χρησιμοποιώντας εργαλεία ανοικτού κώδικα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-02)Στόχος της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος για την προώθηση της εμπορικής δραστηριότητας επιχειρήσεων στον κλάδο των δερμάτινων ειδών χρησιμοποιώντας εργαλεία ανοικτού ... -
Μελέτη των ηλεκτρονικών καταστημάτων παράδοσης φαγητού στην Ελλάδα (online food delivery)
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06)Ο άνθρωπος της σημερινής εποχής μπορεί εύκολα να μετονομαστεί σε άνθρωπο του διαδικτύου. Είναι το ον αυτό που αποπειράται να εγκλιματιστεί στο καινούριο, το νέο, το σύγχρονο, το οποίο διηνεκώς μεταβάλλεται. Οι νέες ... -
Οι ηλεκτρονικές παραγγελίες γρήγορου φαγητού στην Ελλάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017)Στην παρούσα εργασία παρουσιάζονται οι έννοιες του ηλεκτρονικού επιχειρείν και του ηλεκτρονικού εμπορίου. Επίσης εξετάζεται η συμπεριφορά των καταναλωτών και οι υπηρεσίες γρήγορου φαγητού. -
Τεχνολογίες & δίκτυα για μάρκετινγκ συνεργατών (Affiliate marketing)
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016)Στην παρούσα εργασία θα αναφερθούμε στο Αffiliate Marketing στις διαδικασίες εκείνες που είναι απολύτως αναγκαίες για την σωστή λειτουργία του, στους τρόπους πληρωμής, στα προγράμματα που περιλαμβάνει, και στα κριτήρια που ...