• Δημόσιες σχέσεις στον κλάδο των super market 

      Βαββά, Παναγιώτα (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-09-13)
      Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη των δημοσίων σχέσεων που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των σούπερ μάρκετ. Οι δημόσιες σχέσεις παίζουν ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο στο χώρο των σούπερ μάρκετ καθώς αποτελεί βασικό ...
    • Η εξέλιξη της τεχνολογίας και η επίδραση της στις δημόσιες σχέσεις 

      Αρβανιτάκη, Χριστιάννα; Καραβά, Αφροδίτη (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Αναγνωρίζοντας την αξία που έχουν οι δημόσιες σχέσεις στη σύγχρονη ζωή, μπορέσαμε να αναφέρουμε ορισμένα σημεία τα οποία είναι άξια προσοχής. Με εναρκτήρια γραμμή το γενικό πλαίσιο το οποίο καλύπτει ο όρος καθώς και με μια ...
    • Η συμβολή των γραφιστικών τεχνών στις δημόσιες σχέσεις και την επικοινωνία 

      Μπούλιαρη, Μαρία (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-02)
      Η τέχνη της γραφιστικής όταν εφαρμόζεται στο διαδίκτυο για τους σκοπούς των επιχειρήσεων μπορεί να προσφέρει σπουδαία αποτελέσματα. Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό τη μελέτη και την έρευνα της επιστήμης των γραφιστικών ...
    • Οι Δημόσιες σχέσεις στις ελληνικές τράπεζες 

      Σταμάτης, Έλβις; Μανωλάκος, Αθανάσιος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12)
      Η δημόσια εικόνα μιας εταιρίας ή ενός οργανισμού διαμορφώνεται από τις ενέργειες δημοσίων σχέσεων που πραγματοποιεί. Οι επιχειρήσεις επιθυμούν την προβολή της εικόνας τους. Για να επιτευχτεί αυτό δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα ...

      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"