Πλοήγηση Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Θέμα "TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση Ολικής Ποιότητας"
Αποτελέσματα 1-3 από 3
-
Η Ανάπτυξη – Εξέλιξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών ως στρατηγικό στοιχείο της βελτίωσης της ποιότητας των υπηρεσιών της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11-29)Στην παρούσα εργασία ασχοληθήκαμε την χρήση των ψηφιακών βιβλιοθηκών ως ένα στρατηγικό στοιχείο για την βελτίωση των υπηρεσιών της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε για την συλλογή πρωτογενών ... -
Στατιστικός έλεγχος ποιότητας και εφαρμογές
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017)Η ιστορία της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ξεκινά από τις αρχές του 20ου αιώνα στη Μεγάλη Βρετανία όταν για πρώτη φορά άρχισαν να τίθεται συγκριμένα πρότυπα για τη διασφάλισή της στα εργαστήρια που είχαν αρχίσει τη λειτουργία ... -
Σχεδιασμός συστημάτων υποστήριξης αποφάσεων για διαδικασίες εξυπηρέτησης πελατών σε εταιρείες κοινής ωφέλειας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-09-10)Η παρούσα εργασία διερευνά την ικανοποίηση των καταναλωτών από τις υπηρεσίες κοινής ωφέλειας, καθώς και τους παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση τους. Για την καλύτερη παρουσίαση του θέματος, η εργασία διαρθρώνεται ...