Πλοήγηση Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Επιβλέποντα "Δρόσος, Δημήτριος"
Αποτελέσματα 9-9 από 9
-
Τα Social Media και το διαδικτυακό Marketing από τον απλό χρήστη έως την επιχείρηση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03)Σήμερα καμία στρατηγική μάρκετινγκ δεν είναι ολοκληρωμένη εάν δεν έχει ενσωματώσει τα ψηφιακά μέσα. Για να κατανοήσουμε τον ψηφιακό κόσμο του μάρκετινγκ χρειάζεται να σκεφτούμε πέρα από κάθε γνωστό εργαλείο και κανάλι. Το ...