Πλοήγηση Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 141-160 από 270
-
Η σχέση της ικανοποίησης του πελάτη και των χρηματοοικονομικών - επιχειρηματικών αποτελεσμάτων: Η περίπτωση του κλάδου των τραπεζών
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-06)Η παγκόσμια οικονομική κρίση και η μακροχρόνια ύφεση στην Ελλάδα έχει επηρεάσει αρνητικά όλους τους κλάδους και ιδιαίτερα τον τραπεζικό κλάδο. Οι τράπεζες έχουν εστιάσει στην διατήρηση των πελατών τους, καθώς η ραγδαία ... -
Η φορολογία στην Ελλάδα πριν και κατά τη διάρκεια της κρίσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-07-01)Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο να εντοπίσει και να αναλύσει την εξέλιξη της φορολογικής επιβάρυνσης στην χώρα μας, για τους ελεύθερους επαγγελματίες, τα φυσικά αλλά και νομικά πρόσωπα. Πιο συγκεκριμένα, στο ... -
Η χρήση των νέων τεχνολογιών από τις ελληνικές επιχειρήσεις παραγωγής ενδυμάτων ως στρατηγικός παράγοντας ανάπτυξης
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-09)Οι επιχειρήσεις στον κλάδο της ένδυσης αντιμετωπίζουν προκλήσεις στο σύγχρονο έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον και σε όλες τις φάσεις της παραγωγής και διάθεσης του προϊόντος του ενδύματος, από τον σχεδιασμό και την ... -
Ηθική διάσταση στη διαχείριση ανθρωπίνων πόρων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10-31)Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια της απόκτησης πτυχίου από τη σχολή διοίκησης και οικονομίας στο Α.Ε.Ι Πειραιά Τ.Τ, με θέμα την ηθική στη διαχείριση των ανθρωπίνων πόρων στις επιχειρήσεις και τους ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο & κοινωνικά δίκτυα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η κοινωνία της πληροφορίας, των δικτύων και του Internet είναι έχει αλλάξει πλέον τη ζωή όλων. Η μαζική πληροφόρηση και η ραγδαία εξέλιξη των εφαρμογών της πληροφορικής, έχει οδηγήσει τις επιχειρήσεις κάθε είδους και ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο - Μελέτη περίπτωσης προϊόντων πληροφορικής και επικοινωνιών (ΤΠΕ)
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11-09)Στη παρούσα εργασία παρουσιάζεται και αναλύεται εκτενώς η σημασία και η σπουδαιότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου στη σύγχρονη κοινωνία. Το ηλεκτρονικό εμπόριο ως έννοια, αναπτύχθηκε κυρίως από τη δεκαετία του ’70 και ύστερα, ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο επιχείρηση προς επιχείρηση (B2B) : οφέλη και ανασταλτικοί παράγοντες της χρήσης του από τις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03)Η εξέλιξη της τεχνολογίας και η αλματώδης εξάπλωση του διαδικτύου είχαν ως αποτέλεσμα να δημιουργηθούν νέα δεδομένα για τις επιχειρήσεις, οι οποίες ακολουθώντας τις εξελίξεις αυτές προσαρμόστηκαν στις νέες μορφές τεχνολογίας, ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο: Η επίδραση των ΤΠΕ στην ανάπτυξη του e- Marketing στην Ελλάδα. Μελέτη περίπτωσης ένδυση-υπόδηση
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-05)Οι σύγχρονες επιχειρήσεις και οι οργανισμοί έχουν να αντιμετωπίσουν ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο κι ανταγωνιστικό περιβάλλον. Στα πλαίσια αυτά οι στρατηγικές που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις επιβάλλεται να προσαρμόζονται, ... -
Ηλεκτρονικό επιχειρείν και εφαρμογές στον τουρισμό
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας και ειδικότερα των Τεχνολογιών Πληρο- φορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) επέφερε την λεγόμενη Πληροφορική Επανάστα- ση, η οποία ήρθε να αλλάξει τη δομή της Μετά – Βιομηχανικής Κοινωνίας. Οι ... -
Ηλεκτρονικό επιχειρείν και τουρισμός: Διεθνή συστήματα κρατήσεων και ηλεκτρονικές εφαρμογές
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016)Είναι άξιο αναφοράς πως οι συναλλαγές µέσω του διαδικτύου, οι οποίες έχουν να κάνουν κατά κύριο λόγο µε την διακίνηση αγαθών και υπηρεσιών, έχουν σημειώσει μεγάλη αύξηση τα τελευταία χρόνια. Ο τουριστικός κλάδος όντας ... -
Ηλεκτρονικό επιχειρείν: Ηλεκτρονικό εμπόριο: Ανάλυση επιχείρησης προς καταναλωτή (B2C)
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-06) -
Θαλάσσιες μεταφορές στον τομέα των υγρών καυσίμων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-02-27)Η Εμπορική Ναυτιλία εξυπηρετεί τις ανάγκες του εθνικού και του διεθνούς εμπορίου, μεταφέροντας πάσης φύσεως φορτία δια θαλάσσης, η μεταφορά των οποίων πραγματοποιείται μόνο όταν δημιουργηθεί η ανάγκη για κατανάλωση αυτών. ... -
Θεσμικό πλαίσιο και πολυπλοκότητα των νέων επιχειρήσεων. Η εδραίωση και η ανάπτυξή τους στον Ελλαδικό χώρο (Η περίπτωση των Coffee Island)
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03-06)Είναι γεγονός ότι η Ελλάδα βρίσκεται σε πολύ υψηλή θέση όσον αφορά την ημερήσια κατανάλωση καφέ. Αν και, λοιπόν, κάποτε οι άνθρωποι δεν ήθελαν να κυκλοφορούν στο δρόμο με ένα χάρτινο ποτήρι καφέ επειδή ντρεπόντουσαν, ωστόσο, ... -
Θεωρητική ανάλυση στα είδη έρευνας: Ποσοτική και ποιοτική
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014) -
Ικανοποίηση επενδυτών σε φωτοβολταϊκούς σταθμούς στην Ελλάδα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-02)Η παρούσα μελέτη πραγματοποιείται στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και ασχολείται με τον κλάδο των φωτοβολταϊκών. Αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας, είναι η διεύρυνση του βαθμού ικανοποίησης των επενδυτών. Η ... -
Ικανοποίηση καταναλωτών ηλεκτρονικών καταστημάτων αθλητικών ειδών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11)Η ραγδαία εξάπλωση του διαδικτύου, έχει συμβάλλει ιδιαίτερα στην εξάπλωση του ηλεκτρονικού εμπορίου. Συνάμα η έντονη εργασιακή καθημερινότητα, έχει ωθήσει μεγάλο όγκο καταναλωτών που ασχολούνται με αθλητικές δραστηριότητες, ... -
Ιχνηλασία στην εφοδιαστική αλυσίδα αγροτικών προιόντων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017)Σε αυτήν την εργασία θα προσπαθήσουμε να αναφέρουμε τις τεχνικές και τις μεθόδους στην ιχνηλασία της εφοδιαστικής αλυσίδας αγροτικών προϊόντων. -
Ιχνηλασία φρέσκων φρούτων και λαχανικών: η περίπτωση του επιτραπέζιου σταφυλιού
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11)Η παρούσα εργασία μελετά την στρατηγική της ιχνηλασιμότητας στα φρούτα και στα λαχανικά και τη σημασία που έχει για την επιχείρηση. Η στρατηγική είναι το βασικότερο μέρος μιας επιχείρησης αφού μέσα από αυτή καθορίζονται ... -
Ιχνηλασιμότητα στα αγροτικά προϊόντα (εστίαση στα παγκόσμια πρότυπα)
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03)Στη σύγχρονη εποχή, η διασφάλιση της ιχνηλασιμότητας των τροφίμων με στόχο την ανίχνευση και την αποτροπή των κινδύνων για την ασφάλεια των τροφίμων καθώς και τη διαφύλαξη της ταυτότητας και της υγιεινής των νέων τροφίμων ... -
Ιχνηλασιμότητα: αξιοποίηση προτύπων με την χρήση τεχνολογιών στα αγροτικά προϊόντα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03-28)Η επίτευξη των στόχων της ποιότητας των τροφίμων εξαρτάται από την ιχνηλασιμότητα σε όλη την αλυσίδα εφοδιασμού. Η ιχνηλασιμότητα είναι ένα μέσο για την επίτευξη αποτελεσματικής διαχείρισης της προσφοράς, τη διαφοροποίηση ...