Πλοήγηση Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων Τ.Ε. ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 15-34 από 375
-
Άδειες λογισμικού και πατέντες
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Το θέμα της πτυχιακής αυτής εργασίας είναι "Οι Άδειες Λογισμικού και οι Πατέντες".Θα προσπαθήσω λοιπόν παρακάτω,να εξηγήσω τι είναι το λογισμικό και ποια είδη λογισμικού υπάρχουν,τι είναι οι πατέντες και τέλος τι είναι,ποιες ... -
Άτομα κωφά / βαρήκοα και τεχνολογία
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019-06)Τα άτομα με προβλήματα ακοής αντιμετωπίζουν εκτός από σωματικές ψυχολογικές κοινωνικές και επαγγελματικές δυσκολίες.Η βαρηκοΐα πλήττει μεγάλο αριθμό ατόμων (1 στους τρεις άνω των 60 ετών), έτσι η τεχνολογική εξέλιξη σε ... -
Ανάλυση ιχνών μακράς μνήμης σε διαταραχές ηλεκτρομαγνητικού πεδίου περιβάλλοντος συχνοτήτων MHz
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2014-06)Η παρούσα εργασία ασχολείται με τη θεωρία στοχαστικών διαδικασιών και στατιστικών μεθόδων για την πρόβλεψη φρακταλικών χρονοσειρών μακράς μνήμης ληφθείσες από τις γεωφυσικές μελέτες. Η κίνηση Brown είναι ένα στοχαστικό ... -
Ανάλυση και αλληλεπίδραση του 5G, Iot και cloud computing
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-07)Η παρούσα πτυχιακή είναι μια γενική αναφορά στα επιμέρους κομμάτια που προαναφέρθηκαν, δηλαδή το διαδίκτυο των πραμάτων, τα δίκτυα πέμπτης γενιάς όπως επίσης γίνεται και μια αναδρομή στις προηγούμενες γενιές και τέλος στο ... -
Ανάλυση και προσομοίωση Σ.Α.Ε με labVIEW
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως σκοπό να αναλύσει και προσομοιώσει Αναλογικά και Ψηφιακά Σ.Α.Ε καθώς και τους ελεγκτές τριών όρων στο Labview. Η προσομοίωση (εξομοίωση) προσφέρει στov αναλυτή και σχεδιαστή συστημάτων ... -
Ανάλυση και σχεδίαση ψηφιακών και αναλογικών φίλτρων με εφαρμογές
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-06) -
Ανάλυση συναισθήματος σε ελληνικό κείμενο με χρήση αλγόριθμων μηχανικής μάθησης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-09)Στόχος της πτυχιακής αυτής είναι η ανάλυση συναισθήματος σε ελληνικό κείμενο, το οποίο έχει εξαχθεί από κοινωνικά δίκτυα. Συγκεκριμένα, μελετήθηκαν διάφορες τεχνικές για την επίτευξη του στόχου αυτού με την χρήση δύο σετ ... -
Ανάλυση των SVM (Support Vector Machines) νευρωνικών δικτύων και λογισμικού εφαρμογών
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013-08-28)Στην παρούσα πτυχιακή εργασία αναπτύσσονται τα νευρωνικά δίκτυα και συγκεκριμένα οι αλγόριθμοι εκμάθησης Suppω·t Vectoι- Macl1i11e. Οι Μηχανές Διανυσμάτων Υποστήριξης (SVM) αποτελούν μία σύγχρονη αποτελεσματική προσέγγιση ... -
Ανάπτυξη cloud υποδομής με σύγχρονες τεχνολογίες ανοιχτού κώδικα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019-07-18)Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται µια ϱαγδαία αύξηση υπολογιστικών απαιτήσεων για την εξυπηρέτηση ολοένα και πιο απαιτητικών τεχνολογιών που υιοθετούνται από επιχειρήσεις ανεξαρτήτου κλίµακας. Το λογισµικό γίνεται συνεχώς ... -
Ανάπτυξη Game Engine σε C++
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05)Το παρών έγγραφο αποτελεί την πιο δυνατή προσπάθεια ανάλυσης της λειτουργί- ας της Engine. Το έγγραφο λοιπόν χωρίζεται σε 3 μεγάλα κομμάτια. 1. Εισαγωγή Ξεκινάω με μια περιγραφή της, καθώς και την απαρίθμηση των επιμέρους ... -
Ανάπτυξη PID ελεγκτή θερμοκρασίας με τη βοήθεια Raspberry Pi και Matlab
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-07-02)Βασικός σκοπός της εργασίας, είναι η ανάπτυξη ενός PID Controller για τον έλεγχο της θερμοκρασίας χρησιμοποιώντας το Raspberry Pi και το MATLAB. Αρχικά, παρουσιάζονται τα βασικά χαρακτηριστικά του Raspberry Pi καθώς και ... -
Ανάπτυξη PID ελεγκτή με Matlab και Αrduino
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-05)Βασικός σκοπός της εργασίας είναι η ανάπτυξη ενός PID Controller για τον έλεγχο της θερμοκρασίας χρησιμοποιώντας το Matlab και το Arduino. Στόχος ήταν η θερμοκρασία στο "κουτί" που δημιουργήσαμε να διατηρείται σταθερή ... -
Ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιού στρατηγικής με χρήση της μηχανής Unity
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01-17)Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιού στρατηγικής με χρήση της μηχανής Unity. Χρησιμοποιείται η γλώσσα προγραμματισμού C#. Γίνεται μια σύντομη ιστορική αναδρομή στα ... -
Ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών με χρήση της game engine unity
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2015-06-26)Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών με χρήση της game engine Unity. H ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών είναι ένα από τα σημαντικότερα κομμάτια της βιομηχανίας της διασκέδασης και ένας πολύ ... -
Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής για τη διαχείριση προγραμμάτων, αιθουσών και εκδηλώσεων Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019-02)Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής για την διαχείριση προγραμμάτων, αιθουσών και ζωντανών εκδηλώσεων του Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα.Η ανάπτυξη της ... -
Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής για την ανάλυση δεδομένων ηλεκτρονικής μάθησης στο σύστημα Moodle χρησιμοποιώντας τεχνικές οπτικοποίησης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-10)Η Ηλεκτρονική Μάθηση αποτελεί πλέον σημαντικό εργαλείο στην εκπαιδευτική διαδικασία, σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης σε ολόκληρο τον κόσμο. Υπάρχουν διαθέσιμα αρκετά Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης, με πιο γνωστό ανοιχτού ... -
Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής για το γραφείο Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06-12)Στο πλαίσιο της πτυχιακής αυτής, θα γίνει σχεδίαση και υλοποίηση διαδικτυακής εφαρμογής, με χρήση των τεχνολογιών HTML, CSS και PHP. Κατά τη εκτέλεση της εφαρμογής θα εισάγονται στη φόρμα τα απαιτούμενα στοιχεία από τον/την ... -
Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής δημιουργίας γλωσσικών πόρων για τη νοηματική γλώσσα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-12-15)H νοηματική γλώσσα είναι η φυσική γλώσσα της κοινότητας των Κωφών. Η ιδιαιτερότητά της συγκριτικά με τις υπόλοιπες γλώσσες, είναι πως οι κανόνες βάσει των οποίων επιτυγχάνεται η επικοινωνία, δεν είναι προφορικοί, αλλά ... -
Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής με σκοπό την παροχή γνώσεων και πληροφοριών σε ενδιαφερόμενους από επαγγελματίες με χρήση οπτικού και ακουστικού υλικού
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-03)Ο σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής με στόχο την παροχή γνώσεων και πληροφοριών από επαγγελματίες προς ενδιαφερόμενους χρήστες. Η λειτουργία της εφαρμογής βασίζεται στην ανάρτηση ... -
Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής οπτικής αναγνώρισης χαρακτήρων κειμένου
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-12)Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής αυτόματης αναγνώρισης χαρακτήρων κειμένου. Στα πρώτα κεφάλαια αναφερθήκαμε σε βασικές έννοιες και χρήσεις της επεξεργασίας ψηφιακής εικόνας και ...