Μarketing και logistics σε εταιρία ηλεκτρολογικού υλικού
Keywords
Marketing ; Logistics ; Ηλεκτρολογικό υλικό ; Πληροφοριακά συστήματα ; Αρχή Λειτουργίας SYNCRON DFRP ; Initialisation exceptions ; Datalevels ; Forecasting Module ; SYNCRON Replenishment planning ; Πρόβλεψη ζήτησης ; Απόθεμα ασφάλειας ; Τύποι προσαρμογών πρόβλεψης ; Διανομή αποθέματος stock allocation ; Ομαδοποίηση ; ΕφοδιασμόςAbstract
Η παρούσα εργασία με τίτλο «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ LOGISTICS ΣΕ ΕΤΑΙΡΙΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ» ορίζει και αναλύει το μάρκετινγκ και τα logistics
καθώς και την άρρηκτη σχέση μεταξύ τους.
Η μελέτη αφορά μία από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις ηλεκτρολογικού υλικού της
Ελλάδος όπου για λόγους πολιτικής, η εταιρία δεν επιθυμεί να δημοσιευτεί η
επωνυμία της.
Πιο συγκεκριμένα στο πρώτο κεφάλαιο αναλύονται τα logistics και η έννοια τους
καθώς και η διοίκηση εφοδιασμού. Στο δεύτερο κεφάλαιο αποσαφηνίζεται η έννοια
του μαρκετινγκ για την οργάνωνση και λειτουργία της επιχείρησης. Στο τρίτο
κεφάλαιο παρουσιάζονται οι σημαντικότερες εταιρίες ηλεκτρολογικού υλικού στη
χώρα μας με στοιχεία οικονομικού περιεχομένου (μελέτη ICAP). Το τέταρτο
κεφάλαιο πραγματευέται την έννοια της εταιρίας. Δίνονται στοιχεία για το ιστορικό
της, τα καταστήματά της, τους κατασκευαστές που συνεργάζεται, τα προιόντα που
εμπορεύεται καθώς και τα πληροφοριακά συστήματα που τη πλαισιώνουν. Επιπλέον
αναλύεται εκτενώς το σύστημα πρόβλεψης και αναπλήρωσης των αποθεμάτων
SYNCRON. Τέλος στο τελευταίο κεφάλαιο παρατίθενται τα συμπεράσματα που
προέκυψαν και διατυπώνονται προτάσεις.
Number of pages
139 σελ.Faculty
Σχολή Τεχνολογικών ΕφαρμογώνAcademic Department
Τμήμα ΗλεκτρολογίαςLanguage
GreekCollections
The following license files are associated with this item: