Μετατροπή της πετρελαιοκίνητης μηχανής ADtranz DE 2000 του ΟΣΕ σε ηλεκτροκίνητη με σκοπό την μείωση του περιβαντολογικού αποτυπώματος των σιδηροδρομικών μεταφορών
Convert OSE's diesel engine ADtranz DE 2000 to electrically powered to reduce the environmental footprint of rail transport
Μεταπτυχιακή εργασία
Συγγραφέας
Καραμάνης, Παναγιώτης
Ημερομηνία
2020-02Επιβλέπων
Τσουκαλάς, ΒασίλειοςΘεματική επικεφαλίδα
TPSH::ΤεχνολογίαΛέξεις κλειδιά
Πετρελαιομηχανές ; ADtranz DE 2000 ; Ηλεκτροκινητήρες ; Ηλεκτροκίνητη έλξη ; Siemens Hellas Spriter ; Σιδηροδρομική τεχνολογία ; Μετατροπή μηχανήςΠερίληψη
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό την μετατροπή της πετρελαιοκίνητης μηχανής ADtranz DE 2000 του ΟΣΕ σε ηλεκτροκίνητη με στόχο την μείωση του περιβαντολογικού αποτυπώματος των σιδηροδρομικών μεταφορών.
Οι μελέτες και τα τεχνικά χαρακτηριστικά στα οποια βασιζεται η ανάλυση μιας τέτοιας τροποποίησης προκύπτουν από βιβλιογραφία, τεχνικά εγχειρίδια του κατασκευαστή και ηλεκτρονικές πήγες. Το παρών σύγγραμμα χωρίζεται σε 4 κύριες θεματικές ενότητες: τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης, την τεχνική περιγραφή της αμαξοστοιχίας Adtranz DE 2000, την τεχνική περιγραφή της αμαξοστοιχίας Siemens Hellas Spriter και τέλος την μελέτη για την μετατροπή της μηχανής Αdtranz DE 2000 σε ηλεκτροκίνητη. Το 1ο μέρος δίνει έμφαση στα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης, τα πλεονεκτήματα του δικτύου ηλεκτροκίνησης 25 KV και την τεχνική περιγραφή του συστήματος. Το 2ο μέρος εστιάζει στην τεχνική περιγραφή της μηχανής Adtranz DE 2000 με πλήρη ανάλυση του τρόπου λειτουργίας αυτής Το 3ο μέρος αναφέρεται στην τεχνική περιγραφή της μηχανής Siemens Hellas Spriter επεξηγώντας επακριβώς τον τρόπο λειτουργίας αλλά και τις δυνατότητες της.
Το 4ο μέρος επικεντρώνεται στην μετατροπή της μηχανής Αdtranz DE 2000 σε ηλεκτροκίνητη με λεπτομερή αναφορά των βημάτων που θα πρέπει να ακολουθηθούν Καταληκτικά ο επιλογος-συμπερασματα απαντά στο αρχικό μας ερώτημα του κατά ποσόν η πρόταση που έγινε μπορεί να είναι εφαρμόσιμη και λειτουργική, ενώ στην συνέχεια επιχειρείται να γίνει μια πρόβλεψη αναφορικά με το εάν η σιδηροδρομική τεχνολογία δικαιολογεί την απαιτούμενη επένδυση στα ελληνικά δεδομένα.
Περίληψη
This thesis aims to convert the diesel engine ADtranz DE 2000 OSE in electrically with the aim of reducing environmentally footprint of rail transport. Studies and technical data on which the analysis of such a modification resulting from literature, technical manuals and manufacturer of electronic sources.The present book is divided into four main topics: the advantages and disadvantages of electric traction, the technical description of the train Adtranz DE 2000, the technical description of Siemens Hellas Spriter train and end the study for the conversion of Adtranz DE 2000 machine in electrically. The first part emphasizes the advantages and disadvantages of electrification, the advantages of the electric network 25 KV and the technical description of the system. The second part focuses on the Adtranz machine specification DE 2000 with full analysis of how this function
The third part relates to the technical description of the machine Siemens Hellas Spriter precisely explaining the mode of operation and capabilities. The fourth part focuses on converting machine Adtranz DE 2000 in electrically detailing the steps that should be followed Concluding the option conclusions answer to our original question of whether the proposal made can be viable and functional, and then attempted to make a prediction as to whether the railway technology justify the required investment in the greek data.