Εμφάνιση απλής εγγραφής

Τεχνολογία φορτηγών οχημάτων και ημιρυμουλκών

dc.contributor.advisorΤσολάκης, Αντώνιος
dc.contributor.authorΜπουτίνας, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΜπουρογιαννόπουλος, Σπυρίδων
dc.date.accessioned2019-04-15T13:44:51Z
dc.date.available2019-04-15T13:44:51Z
dc.date.issued2019-03-21
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4876
dc.description.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία μελετήθηκε η τεχνολογία φορτηγών οχημάτων και ημιρυμουλκών. Ξεκινήσαμε κάνοντας μια αναφορά στην ιστορική εξέλιξη των οχημάτων, αναφερθήκαμε γενικά για το αμάξωμα και δώσαμε κάποιες λεπτομέρειες για τα είδη και τις κατηγορίες τους. Στην συνέχεια αναλύσαμε εκτενέστερα τα είδη των αμαξωμάτων και τους τεχνικούς κανόνες όπως για παράδειγμα τους ορισμούς των φορτηγών αλλά και τις επιτρεπόμενες διαστάσεις και βάρη. Δίνουμε βάση στο πλαίσιο της κατασκευής και αναφέρουμε τις δυνάμεις που επενεργούν πάνω του αλλά προσφέρουμε και κατασκευαστικές λύσεις ανάλογα πάντα με τις διατομές, τα μεγέθη κτλ. Πέρα από το πλαίσιο εξετάζουμε και τις αναρτήσεις, ένα επίσης σημαντικό κομμάτι των οχημάτων, καθώς και τις επιμέρους λειτουργίες τους. Συνεχίζοντας αναλύουμε τα συστήματα πέδησης και τα ABS των φορτηγών οχημάτων, τα είδη τους καθώς και όλες τις λειτουργίες τους. Έμφαση δίνεται και στους μηχανισμούς ζεύξης. Λίγο πριν ολοκληρώσουμε αναφερόμαστε στα container και τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους και κλείνοντας την εργασία ρίχνουμε μια ματιά στο μέλλον, αναλύοντας τις καινοτομίες και τα ενδεχόμενα βελτίωσης ορισμένων λεπτομερειών αλλά και στην νομοθεσία.el
dc.format.extent136el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Τεχνολογία::Οχήματα - Αυτοκίνητα::Οχήματαel
dc.titleΤεχνολογία φορτηγών οχημάτων και ημιρυμουλκώνel
dc.title.alternativeTechnology of vehicle trucks and semi trailerel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΤσολάκης, Αντώνιος
dc.contributor.committeeΘεοδωρακάκος, Ανδρέας
dc.contributor.committeeΓιαννακόπουλος, Παναγιώτης
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
dc.contributor.facultyΣχολή Τεχνολογικών Εφαρμογώνel
dc.subject.keywordΜηχανισμοί ζεύξηςel
dc.subject.keywordΣύστημα πέδησηςel
dc.subject.keywordΑμαξώματα φορτηγώνel
dc.subject.keywordΑναρτήσεις φορτηγώνel
dc.subject.keywordΑμαξώματα ημιρυμουλκώνel
dc.description.abstracttranslatedIn this thesis, the technology of trucks and semi-trailers was studied. We started by making a reference to the historical development of the vehicles, we referred to the bodywork in general, and we gave some details of their types and categories. We then analyzed more closely the types of bodywork and the technical rules such as truck definitions as well as permitted dimensions and weights. We build the basis of the construction and we mention the forces acting on it but we also offer constructional solutions depending on the cross sections, sizes, etc. Beyond the basis of the construction, we also examine the suspensions, an important part of the vehicles as well as their individual functions. Continuing we analyze the braking systems and ABS of lorries, their types and all their functions. Emphasis is also put on the coupling mechanisms. Shortly before we finish, we refer to the container and their technical characteristics and by closing the work, we take a look at the future, analyzing the innovations and possible improvements of some details, but also the legislation.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"