Βελτίωση των υποδομών και των τρόπων διδασκαλίας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής με την βοήθεια νέων τεχνολογιών.
Improvement of the infrastructure and teaching methods of the University of West Attica with the help of new technologies.
Keywords
Εκπαίδευση ; MOODLE ; Ηλεκτρονική πλατφόρμα ; Συστήματα ηλεκτρονικής διδασκαλίαςAbstract
Η ραγδαία εξέλιξη της Τεχνολογίας που χαρακτηρίζει την εποχή μας καθώς και η εξάπλωση της σε όλους σχεδόν τους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας και κυρίως στoν ακαδημαϊκό τομέα, συντελεί στην διαμόρφωση νέων τάσεων. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται μία προσπάθεια να εκτιμηθεί το ποσοστό που οι εκπαιδευτικοί και οι εκπαιδευόμενοι συμφωνούν σε τεχνολογικές αλλαγές στον ακαδημαϊκό τομέα.Η καταγραφή του ποσοστού βελτίωσης των ακαδημαϊκών εγκαταστάσεων καθώς και ο εκσυγχρονισμός της εκπαίδευσης με την συμβολή της τεχνολογίας αποτελεί ένα σημαντικό βήμα στην εξέλιξη των Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων του τόπου μας, εφόσον οι καθηγητές και οι σπουδαστές είναι πρόθυμοι να συμβάλλουν στον εκσυγχρονισμό της ακαδημαϊκής κοινότητας.Η παρούσα έρευνα διεξήχθη σε 150 φοιτητές και 12 καθηγητές της Σχολής Διοικητικών, Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών στο διάστημα της μετατροπής των ΤΕΙ Αθήνας και ΑΕΙ Πειραιά ΤΤ σε Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής.Τα αποτελέσματα της πρωτογενούς αυτής έρευνας έδειξαν ότι τόσο οι καθηγητές όσο και οι σπουδαστές είναι ανοιχτεί στις αλλαγές προς βελτίωση της ποιότητας των μαθημάτων μέσω τεχνολογίας. Όπως, στην εισαγωγή της βοηθητικής τεχνολογίας στην εκπαίδευση, στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση μέσω ανοιχτών μαθημάτων, στην λήψη μέτρων για την ενίσχυση της διεθνοποίησης των ελληνικών Ιδρυμάτων, στην εισαγωγή μαθήματος Ελληνικής Γλώσσας, στην αύξηση τμημάτων που να γίνονται στην Αγγλική Γλώσσα καθώς και στην οργάνωση περισσότερων εκπαιδευτικών επισκέψεων.
Επίσης, σε μεγάλο ποσοστό οι ερωτηθέντες είναι σύμφωνοι στην χρήση του φοιτητικού πάσου και αντίστοιχα της κάρτας καθηγητών ως εργαλείο πολλαπλών χρήσεων. Για παράδειγμα, έκτος της φοιτητικής ιδιότητας που προσφέρει το πάσο να είναι ταυτόχρονα αποδεχτό και ως κάρτα σίτισης και βιβλιοθήκης.
Ακόμα, σε μεγάλο ποσοστό ήταν αρνητικοί οι ερωτηθέντες στο κάπνισμα στους εσωτερικούς χώρους του Ιδρύματος.
Abstract
The rapid evolution of Technology that characterizes our time as well as its proliferation, in almost all fields of human activity and especially in the academic field, contributes to the formation of new trends. In this thesis, an attempt is made to assess the rate at which teachers and trainees agree on technological changes in the academic field.
The recording of the percentage of improvements in academic facilities as well as the modernization of education with the contribution of technology is an important step in the development of the Educational Institutions of our country, since teachers and students are willing to contribute to the modernization of the academic community.
This research was conducted in 150 students and 12 professors from the School of Administrative, Economic and Social Sciences during the transformation of TEI of Athens and Piraeus University of Applied Science at University of West Attica.
The results of this primary research have shown that both teachers and students are open to changes to improve the quality of courses through technology. They agree in the introduction of assistive technology in education, in distance learning through open courses, in measures that need to be taken to enhance the internationalization of the Greek Institutions, in the introduction of a Greek Language course, in the increase of courses in the English Language as well as in the organization more educational visits.
What is more, a large percentage of the respondents agree on the use of students’ and professors’ passes as a multi-purpose tool (using the students’ or professors’ passes as University restaurant passes and library cards).
In addition to these, the respondents of the research were negative towards smoking in the interior of the University.