Η συνεισφορά των logistics στην ικανοποίηση των πελατών των e-shop
Πτυχιακή εργασία
Συγγραφέας
Σκηνιώτη, Κωνσταντίνα
Ημερομηνία
2018-07-18Επιβλέπων
Τσότσολας, ΝικόλαοςΘεματική επικεφαλίδα
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση ; TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::ΚαταναλωτέςΛέξεις κλειδιά
Ηλεκτρονικό εμπόριο ; Ηλεκτρονικό κατάστημα ; Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ ; Logistics ; Ικανοποίηση πελατώνΠερίληψη
Η ανάπτυξη της τεχνολογίας των πληροφοριών τα τελευταία χρόνια έχει προωθήσει την επέκταση των OnLine λιανικών πωλήσεων σε πολλές χώρες. Η online λιανική αγορά επιτρέπει στους εμπόρους να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο ως νέο κανάλι διανομής προϊόντων ή/και υπηρεσιών, φέρνοντάς τους τεράστιες επιχειρηματικές ευκαιρίες και αύξηση εισοδήματος. Επιπρόσθετα, η ταχέως αναπτυσσόμενη ηλεκτρονική αγορά παρέχει στους πελάτες περισσότερη ευκολία, αλλά κάνει τον ανταγωνισμό μεταξύ των ηλεκτρονικών επιχειρήσεων αρκετά έντονο. Κατά συνέπεια, το ποσοστό διατήρησης των πελατών είναι κρίσιμο για τις επιχειρήσεις αυτές, επειδή εάν οι πελάτες δεν ικανοποιούνται δεν θα επιστρέψουν σε αυτές. Η βελτίωση του επιπέδου ικανοποίησης των πελατών είναι ένας σημαντικός στόχος στο Marketing. Οπότε οι ηλεκτρονικές επιχειρήσεις, εκτός από την παροχή προϊόντων με την άριστη ποιότητα και στη λογική τιμή, πρέπει να βελτιώσουν online επίπεδο ικανοποίησης των αγοραστών προκειμένου να επιβιώσουν και να αναπτυχθούν στην online αγορά. Ως ένα σημαντικό συστατικό για την ανάπτυξη αυτή στην ηλεκτρονική αγορά, έρχεται η υπηρεσία Logistics όπου εκπληρώνει παραγγελίες και πραγματοποιεί τη συναλλαγή μεταξύ των πωλητών και των πελατών. Έτσι οι OnLine παραγγελίες μεταφράζονται σε φυσικά αγαθά που παραδίδονται από τις αποθήκες των πωλητών ή εργοστασίων παραγωγής στους πελάτες. Συμπερασματικά. η υπηρεσία των Logistics γίνεται το σημείο σταθμός για την ικανοποίηση των πελατών ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Στο 1ο κεφάλαιο αναλύονται οι έννοιες των Logistics και του Μarketing και η μεταξύ τους σχέση. Στο 2Ο κεφάλαιο αναλύεται η έννοια του ηλεκτρονικού εμπορίου, τα είδη του, το ηλεκτρονικό κατάστημα και πως τα Logistics βοηθάνε στην ανάπτυξη ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Το 3ο κεφάλαιο χωρίζεται σε δυο στάδια. Στο 1ο στάδιο αναλύεται η ικανοποίηση και η πίστη των πελατών ως ευρεία έννοια και στο 2ο στάδιο οι έννοιες αυτές ειδικεύονται στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Το 4ο κεφαλαίο είναι ο συνδετικός κρίκος μεταξύ των Logistics και της ικανοποίησης των πελατών των ηλεκτρονικών καταστημάτων. Στο τέλος του κεφαλαίου παρουσιάζονται τέσσερα πιθανά σενάρια της εξέλιξης που θα έχουν επιφέρει τα Logistics στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Στο 5ο κεφάλαιο βλέπουμε πως η εταιρία Amazon εκπληρώνει τις παραγγελίες της με την βοήθεια των Logistics και μια ανάλυση της μεγάλης e-shop εταιρείας ALIBABA
Περίληψη
The development of information technology in recent years has promoted the expansion of online retail sales in many countries. The online retail market allows traders to use the Internet as a new distribution channel for products and/or services, bringing them huge business opportunities and increasing income. In addition, the fast-growing electronic marketplace provides customers with more convenience, but makes competition between e-businesses quite intense. Therefore, the retention rate of customers is critical for these enterprises, because if customers are not satisfied they will not return to them. Improving the level of customer satisfaction is an important goal in Marketing. So, e-businesses, in addition to providing products with excellent quality and reasonable price, must improve online buyers ' satisfaction level to survive and grow in the online marketplace. As a vital component for this development in the electronic marketplace, comes the logistics service where it fulfills orders and carries out the transaction between sellers and customers. Thus, online orders are translated into natural goods delivered from the warehouses of sellers or production factories to customers. Conclude. The logistics service becomes the key point for the customer satisfaction of an online store. The first chapter analyses the concepts of logistics and marketing and their relationship. The 2nd Chapter analyses the concept of e-commerce, its species, the e-shop and how logistics help in the development of an e-shop. The 3rd chapter is divided into two stages. The 1st stage analyses the satisfaction and loyalty of customers as a broad concept and in the 2nd stage these concepts specialize in the field of e-commerce. The 4th chapter is the link between logistics and customer satisfaction of online stores. At the end of the chapter are presented four possible scenarios of evolution that will have brought logistics in e-commerce. In the 5th chapter we see that the company Amazon fulfills its orders with the help of logistics and an analysis of the large company ALIBABA e-shop.