Εκμάθηση LabVIEW μέσω ερωταπαντήσεων
Θεματική επικεφαλίδα
TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών ; TPSH::Τεχνολογία::Αυτόματος ΈλεγχοςΛέξεις κλειδιά
Labview ; Γραφικός προγραμματισμός ; Αξιολόγηση μέσω ερωτήσεων ; Εικονόργανο ; Block DiagramΠερίληψη
Αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η εκμάθηση του λογισμικού πακέτου LabVIEW μέσω ερωταπαντήσεων πολλαπλής επιλογής και ερωταπαντήσεων ΣωστούΛάθους. Συγκεκριμένα, επιχειρείται η παρουσίαση μιας άμεσης και πρακτικής μεθόδου εκμάθησης μέσω tests, η οποία δίνει την δυνατότητα στο χρήστη να εξοικειωθεί καλύτερα και όσο το δυνατόν ευκολότερα με το περιβάλλον εργασίας του LabVIEW. Αρχικά, στο 1ο Κεφάλαιο γίνεται μια εισαγωγή στα βασικά χαρακτηριστικά του LabVIEW δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην επεξήγηση του εικονόργανου ή Virtual Instrument (VI), των παράθυρων προγραμματισμού Front Panel και Block Diagram, καθώς επίσης και των κυριοτέρων εργαλείων κάθε παράθυρου. Έπειτα, στο 2ο Κεφάλαιο παρουσιάζονται 277 ερωτήσεις με έτοιμες απαντήσεις στο τέλος αυτού. Η θεματολογία των ερωτήσεων αφορά το περιβάλλον εργασίας του λογισµικού, τις λειτουργικότητες, τις επιλογές των παλετών, καθώς επίσης βασικές εφαρμογές και μεθόδους εκτέλεσης του λογισµικού σε περιβάλλον εικονικής άσκησης. Τέλος στο 3ο Κεφάλαιο, γίνεται η προσθήκη 47 ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής καθώς και 9 ερωτήσεων ανάπτυξης. Οι ερωτήσεις αυτές παρουσιάζονται χωρίς απαντήσεις με στόχο την αξιολόγηση ενός χρήστη του LabVIEW, δίνοντας επιπλέον ένα κίνητρο για εμβάθυνση των γνώσεων, μέσα από βιβλία, επιστημονικά άρθρα, ιστοσελίδες, ανταλλαγή απόψεων κλπ.