Διερεύνηση της ικανοποίησης των φοιτητών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες των υποστηρικτικών τμημάτων – Η περίπτωση του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.
Θεματική επικεφαλίδα
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Εξυπηρέτηση Πελατών - Ποιοτικός ΈλεγχοςΛέξεις κλειδιά
Ποιότητα υπηρεσιών ; Αξιολόγηση απόδοσης ; Ικανοποίηση πελατών ; ΑΕΙ Πειραιά ΤΤ ; Τριτοβάθμια εκπαίδευσηΠερίληψη
Η Τριτοβάθμια εκπαίδευση δραστηριοποιείται σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Επηρεάζεται από παράγοντες, όπως είναι οι περιορισμένοι οικονομικοί πόροι, η έλλειψη Εκπαιδευτικού και Διοικητικού προσωπικού, τα προγράμματα σπουδών, η κατάσταση των δομών κ.ά. Η μέτρηση της ικανοποίησης των φοιτητών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες , αποτελεί έναν αξιόπιστο δείκτη αξιολόγησης της αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας ενός Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος. Τα αποτελέσματα που προκύπτουν από μία τέτοια τακτικά επαναλαμβανόμενη διαδικασία υποστηρίζουν την λήψη αποφάσεων ποσοτικής και ποιοτικής αναβάθμισης των παρεχομένων υπηρεσιών προς τους φοιτητές. Η παρούσα μελέτη διερευνά την ικανοποίηση των φοιτητών του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΤ, από τις παρεχόμενες υπηρεσίες των υποστηρικτικών τμημάτων ( κτηριακή υποδομή, γραμματειακή υποστήριξη, ψηφιακή βιβλιοθήκη, γραφείο Erasmus και σίτιση ). Πραγματοποιήθηκε το πρώτο εξάμηνο του 2018 σε ένα ικανοποιητικό δείγμα φοιτητών του τμήματος. Από την στατιστική επεξεργασία των δεδομένων προκύπτει ένα πολύ ενθαρρυντικό αποτέλεσμα. Ένα μεγάλο ποσοστό των φοιτητών είναι πολύ ικανοποιημένοι από τις παρεχόμενες υπηρεσίες των υποστηρικτικών τμημάτων του Ιδρύματος. Επίσης προκύπτει ότι ένα πολύ μεγάλο ποσοστό έχει πολύ καλή άποψη για την εικόνα του Τμήματος στην κοινωνία