Μέθοδοι προβολής και προώθησης που χρησιμοποιεί το ιδιωτικό σύστημα υγείας στην Ελλάδα στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Θεματική επικεφαλίδα
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση ; TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::ΥγείαΛέξεις κλειδιά
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης ; Social media ; Ιδιωτικό σύστημα υγείας ; Νοσοκομεία ; Διαφήμιση ; ΥγείαΠερίληψη
Στη σύγχρονη εποχή της τεχνολογικής εξέλιξης τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναμφισβήτητα διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην προσωπική και την επαγγελματική ζωή των ανθρώπων. Η εισβολή των social media στην καθημερινή ζωή έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία νέων καταναλωτικών τάσεων και αναγκών ορίζοντας σε μεγάλο βαθμό την καταναλωτική συμπεριφορά της πλειονότητας του δυτικού, τουλάχιστον, πληθυσμού. Στις μέρες μας, πέρα από τους παραδοσιακούς τρόπους διαφήμισης (τηλεόραση, ραδιόφωνο, εφημερίδα, περιοδικά) που είθισται να χρησιμοποιούν οι εταιρείες προκειμένου να προωθήσουν καταναλωτικά προϊόντα, αγαθά και υπηρεσίες, προσθέτουν πλέον στην φαρέτρα τους τα social media και μια ποικιλία εργαλείων (social tools) που αυτά παρέχουν. Η παρούσα πτυχιακής εργασία πραγματεύεται τη προσέγγιση των μεθόδων εκείνων
με τις οποίες το ιδιωτικό σύστημα υγείας στη χώρα μας, προβάλει και διαφημίζει τις υπηρεσίες του μέσω των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης. Αρχικά πραγματοποιείται μία πλήρης ανάλυση του όρου ̈κοινωνικά δίκτυα ̈ τόσο σε ιστορικό επίπεδο, όσο και στα δεδομένα της σημερινής πραγματικότητας.
Παράλληλα επιτυγχάνεται η ορθή προσέγγιση του φάσματος των κοινωνικών δικτύων αλλά και πως αυτά αφομοιώνονται από τους επιχειρισιακούς κλάδους. Μέθοδοι προβολής και προώθησης που χρησιμοποιεί το ιδιωτικό σύστημα υγειας στην Ελλάδα στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής
δικτύωσης. Στη συνέχεια επικεντρωνόμαστε στο σύστημα υγείας, μεταφέροντας όλα τα παραπάνω δεδομένα εστιασμένα στα ιδιωτικά νοσοκομεία, με στόχο να σχηματίσουμε μία περισσότερο ολοκληρωμένη άποψη και εικόνα για τα εν λόγω μέσα επικοινωνίας. Επιπλέον, η εργασία ασχολείται με την εξ ́ολοκλήρου μελέτη τριών μεγάλων ιδιωτικών κλινικών οι οποίες λειτουργούν σε ελληνικό έδαφος. Μέσα από αυτή τη προσέγγιση στόχος μας είναι η καταγραφή, η κατανόηση αλλά και η ανάλυση των τεχνικών τις οποίες η εκάστοτε κλινική χρησιμοποιεί για εκμεταλλευτεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τέλος, ύστερα από τη δημιουργία και τη προώθηση ενός κατάλληλου
ερωτηματολογίου σε συγκεκριμένο εύρος ατόμων, θα είμαστε σε θέση να εξάγουμε τα ορθά συμπεράσματα σχετικά με το πώς και σε τι βαθμό, ο τελικός καταναλωτής αφουγκράζεται τα κοινωνικά δίκτυα και καταφεύγει στις υπηρεσίες που τα ιδιωτικά νοσοκομεία λανσάρουν μέσα από αυτά.