Οργάνωση και διοίκηση online τουριστικών γραφείων , Μελέτη περίπτωσης: e-travel
Θεματική επικεφαλίδα
TPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχειακή ΔιοίκησηΛέξεις κλειδιά
Τουριστικά γραφεία ; Τουριστική βιομηχανία ; Παρεχόμενες υπηρεσίες ; Τουρισμός ; e-TravelΠερίληψη
Η παρούσα εργασία ασχολείται με την οργάνωση και διοίκηση ενός τουριστικού γραφείου. Η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος, αρχικά, γίνεται αναφορά στη σημασία του τουρισμού και στην αναγκαιότητα ίδρυσης γραφείων τουρισμού. Στη συνέχεια αναφέρεται η οργανωτική δομή ενός τουριστικού γραφείου εισερχόμενου τουρισμού, όπου γίνεται αναφορά στη γενική οργάνωση, στην οργάνωση σε τμήματα, στην περιγραφή των θέσεων εργασίας, στην επιλογή κατάλληλων προμηθευτών – συνεργατών και την ίδρυση και λειτουργία τουριστικών γραφείων. Έπειτα, περιγράφεται η διαδικασία του online marketing σε ένα τουριστικό γραφείο. Το πρώτο μέρος ολοκληρώνεται με την παράθεση συμπερασμάτων σχετικά με τα θεωρητικά ζητήματα της εργασίας. Το δεύτερο μέρος περιλαμβάνει τη μελέτη περίπτωσης οργάνωσης και διοίκησης ενός τουριστικού γραφείου και συγκεκριμένα του e – travel. Αφού προηγηθεί μια γνωριμία με την e- Τravel, όπου περιγράφονται τα μέσα διαφήμισης των υπηρεσιών και αναφέρονται οι υπηρεσίες της εταιρείας, ακολούθως, περιγράφεται η στελέχωση της εταιρίας. Εδώ περιγράφονται οι ταξιδιωτικοί πράκτορες, το οικονομικό τμήμα, το τμήμα ανθρώπινου δυναμικού, το τμήμα Διαφήμισης και Εμπορίου, το τμήμα πληροφορικής και το τμήμα ανάπτυξης νέων υπηρεσιών. Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στην εξωστρέφειά της και τις πωλήσεις της, στις βραβεύσεις της, στην ιστοσελίδα της, καθώς και στη διαδικασία και τον τρόπο κρατήσεων. Τέλος, παρατίθενται τα γενικά συμπεράσματα που αφορούν την εταιρία e-Travel
Περίληψη
This thesis deals with the organization and management of a tourist office. The thesis is divided into two parts. The first part, initially, refers to the importance of tourism and the necessity of setting up tourist offices. The organizational structure of a tourist office of incoming tourism, which refers to the general organization, the organization in segments, the description of the jobs, the selection of suitable suppliers - associates and the establishment and operation of tourist offices are mentioned. Then, describes the process of online marketing in a travel agency. The first part concludes with the report of the conclusions on the theoretical aspects of the work. The second part involves the preparation of a study on the organization and management of a tourist office and in particular on the e-travel. After an acquaintance with e-Travel, where the media service is described and the company's services are listed, the company's staff is described. Here are described the travel agents, the financial department, the human resources department, the Advertising and Commerce Department, the IT department and the development department for new services. Then reference is made to its extrovertness and sales, to its awards, to its website, and to the process and mode of detention. Finally, we cite the general conclusions regarding e-Travel.
Αριθμός σελίδων
57Σχολή
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςΑκαδημαϊκό Τμήμα
Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων ΦιλοξενίαςΓλώσσα
ΕλληνικάΟι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: