Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚικίλια, Αικατερίνη
dc.contributor.authorΣταμάτης, Έλβις
dc.contributor.authorΜανωλάκος, Αθανάσιος
dc.date.accessioned2018-02-02T12:20:38Z
dc.date.available2018-02-02T12:20:38Z
dc.date.issued2017-12
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4063
dc.description.abstractΗ δημόσια εικόνα μιας εταιρίας ή ενός οργανισμού διαμορφώνεται από τις ενέργειες δημοσίων σχέσεων που πραγματοποιεί. Οι επιχειρήσεις επιθυμούν την προβολή της εικόνας τους. Για να επιτευχτεί αυτό δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στη σωστή προώθηση των δράσεών τους, καταστρώνοντας στρατηγικές που θα τους οδηγήσουν σε αυτό τον στόχο. Καταρχάς, πραγματοποιήθηκε μια μελέτη για την εφαρμογή των Δημοσίων Σχέσεων και τους παράγοντες που τις επηρεάζουν, στο ευρύτερο φάσμα τους και ειδικότερα στον τραπεζικό τομέα. Διεξήχθη μια έρευνα σε θεωρητικό πλαίσιο, μέσω βιβλιογραφικής ανασκόπησης, καθώς επίσης και μια πρωτογενής έρευνα, μέσω συνέντευξης και παράθεσης ερωτηματολόγιου στις Διευθύνσεις Δημοσίων Σχέσεων των μεγαλύτερων ελληνικών τραπεζών (Alpha Bank, Τράπεζα Πειραιώς και Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος). Στη συνέχεια, έγινε μια ανάλυση και σύγκριση των ενεργειών των δημοσίων σχέσεων τους. Ανάμεσα σε πολλά σχετικά συμπεράσματα, καταλήξαμε ότι οι δημόσιες σχέσεις, μέσα από τις δράσεις τους, συνεισφέρουν στην ανάδειξη του κοινωνικού προσώπου των τραπεζών, συμβάλλοντας μεταξύ άλλων, στην προστασία του περιβάλλοντος, στη διαφύλαξη του πολιτισμού, στην ανάδειξη του αθλητισμού και στην προσφορά σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες.el
dc.format.extent107el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση::Δημόσιες σχέσειςel
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Επιχειρήσεωνel
dc.titleΟι Δημόσιες σχέσεις στις ελληνικές τράπεζεςel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΚικίλια, Αικατερίνη
dc.contributor.committeeΚαλαντώνης, Πέτρος
dc.contributor.committeeΠαπαγρηγορίου, Αριστείδης
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΔημόσιες σχέσειςel
dc.subject.keywordΧρηματοπιστωτικό σύστημαel
dc.subject.keywordΕλληνικά τραπεζικά ιδρύματαel
dc.subject.keywordE-Bankingel
dc.description.abstracttranslatedThe public image of a company or organization is shaped by its public relations’ actions. Businesses want to promote their image. In order to achieve this, they pay particular attention to an appropriate promotion of their actions, by setting out strategies that will lead them to this target.First of all, a study was conducted on the implementation of Public Relations and the factors that affect them in their wider range, especially in the banking sector. A research was carried out in the theoretical content, through a bibliographic review, as well as a primary survey through an interview and a questionnaire in the Public Relations Directories of the largest Greek banks (Alpha Bank, Piraeus Bank and National Bank of Greece). Αn analysis and comparison of the public relations actions was then carried out.Among others, we have concluded that public relations, through their actions, contribute to the emergence of the social “face” of banks, contributing to the protection of the environment, the preservation of culture, the emergence of sports and vulnerable social groups.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"