Η τάση της αγοράς προς το ηλεκτρονικό εμπόριο: η περίπτωση των e-shops φαρμακείων
Keywords
E-Shop ; E-Commerce ; Φαρμακευτικός κλάδος ; Ηλεκτρονικό εμπόριο ; Ηλεκτρονικό κατάστημα ; Ηλεκτρονικό φαρμακείοAbstract
Τα τελευταία χρόνια στην ελληνική αγορά έχουν κάνει την εμφάνισή τους ιστότοποι οι οποίοι αποτελούν τα ηλεκτρονικά καταστήματα real life φαρμακείων-φαρμακοπωλείων. Σκοπός των διαδικτυακών αυτών φαρμακείων είναι η αύξηση των πωλήσεων και η προώθηση παραφαρμακευτικών προϊόντων, όπως καλλυντικά, συμπληρώματα διατροφής και πολλάλλα, εκτός βέβαια από φάρμακα, αφού αυτό απαγορεύεται από την Eλληνική Nομοθεσία.
Στην παρούσα εργασία του Μεταπτυχιακού Προγράμματος <<Διοίκηση Μονάδων Υγείας και Κοινωνικής Πρόνοιας>> θα μελετηθεί σε η καταναλωτική συμπεριφορά που έχει διαμορφωθεί ως προς ανάπτυξη των e-shops γενικά και των ηλεκτρονικών φαρμακείων (e-pharmacies) συγκεκριμένα. Θα παρουσιαστούν τα αποτελεσματα της προσωπικής μου έρευνας σε άτομα ηλικίας 18-65 ετών, είτε αυτά γνωρίζουν την ύπαρξη των ηλεκτρονικών φαρμακείων κe-shops γενικότερα είτε όχι , ώστε να διαφανεί (ή όχι) ή τάση της αγοράς αγαθών, προς το ηλεκτρονικό εμπόριο. Ιδιαίτερη έμφαση θα δωθεί στην περίπτωση του Ηλεκτρονικού φαρμακοπωλείου , που ανθεί στις μέρες μας και στον Ελληνικό Διαδικτυακό χώρο.
Number of pages
72Post-graduate Program
Διοίκηση Μονάδων Υγείας και Κοινωνικής ΠρόνοιαςLanguage
GreekCollections
The following license files are associated with this item: