Αξιολόγηση ικανοποίησης πελάτων σε ηλεκτρονικά καταστήματα: με την μέθοδο MUSA
Subject
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό Εμπόριο ; TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::ΚαταναλωτέςAbstract
Ο σκοπός της παρούσας έρευνας είναι διττός. Αφενός, η παρουσίαση και μελέτη των εννοιών του ηλεκτρονικού εμπορίου και της μέτρησης ικανοποίησης του πελάτη, και
αφετέρου με τη βοήθεια ενός ερωτηματολογίου, η διερεύνηση μέσω στατιστικής ανάλυσης του επιπέδου ικανοποίησης των πελατών της εταιρίας ανδρικής ένδυσης
που μελετήσαμε. Μέσα από τις απαντήσεις των ερωτηματολογίων θα εξαχθούν αποτελέσματα και συμπεράσματα που θα δείξουν στην επιχείρηση τον βαθμό ικανοποίησης των πελατών στο ηλεκτρονικό της κατάστημα. Αυτό της δίνει το πλεονέκτημα να πάρει αποφάσεις και να κινηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να βελτιωθεί, να γίνει καλύτερη και πιο ανταγωνιστική.
Number of pages
94Post-graduate Program
MBA - Διοίκηση ΕπιχειρήσεωνLanguage
GreekCollections
The following license files are associated with this item: