Χρήση μοντέλων αξιολόγησης προσομοιωτή GMDSS στη ναυτική εκπαίδευση
Usage of evaluation models for the GMDSS simulator in maritime education
Subject
TPSH::ΤεχνολογίαKeywords
Προσομοιωτής GMDSS ; TAM ; GMDSS ; Μοντέλα αξιολόγησης πληροφοριακών συστημάτων ; IS Success ; Ναυτική εκπαίδευση ; Αξιολόγηση προσομοιωτή ; Μοντέλο αποδοχής τεχνολογίας ; Μοντέλο επιτυχίαςAbstract
Ο σκοπός της διπλωματικής διατριβής αφορά στην Αξιολόγηση του προσομοιωτή GMDSS (TGS Tutor 4100, 2008) που χρησιμοποιεί η Ακαδημία Εμπορικού Ναυτικού / Σχολή Πλοιάρχων, με τη βοήθεια των μοντέλων αξιολόγησης πληροφοριακών συστημάτων (ΤΑΜ, IS Success) ούτως ώστε να εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα σχετικά την ικανοποίηση των χρηστών (καθηγητών και σπουδαστών) και με την επιτυχία του συστήματος αυτού.
Υλοποιήθηκε εμπειρική έρευνα (ερωτηματολόγιο) σε δείγμα σπουδαστών της ΑΕΝ/Α και συνεντεύξεις στους καθηγητές. Το δείγμα όσον αφορά την ποσοτική έρευνα αριθμεί 108 χρήστες (σπουδαστές) και όσον αφορά την ποιοτική αριθμεί 3 χρήστες (καθηγητές).
Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας διαπιστώθηκαν τα εξής: ο προσομοιωτής GMDSS σύμφωνα με τους χρήστες (σπουδαστές & καθηγητές) είναι επιτυχημένος και βοηθάει πολύ, συμπληρωματικά ως προς το θεωρητικό κομμάτι της διδασκαλίας. Η συνολική αξιολόγηση του συστήματος αυτού είναι υψηλή και από τους σπουδαστές - χρήστες και από τους διδάσκοντες καθηγητές.
Abstract
The aim of this Thesis is to evaluate the GMDSS simulator used in the Merchant Marine Academy/ Deck Department based on evaluation models (Technology Acceptance Model and Information System Success Model) so as useful conclusions to be drawn regarding the satisfaction of its users (both teachers and students) as well as the success of the system. The research was based on questionnaires answered by a number of students (108 cadets) and interviews to 3 Instructors in the Merchant Marine Academy of Aspropyrgos. The outcome of the research showed that the simulator is successful and is a great aid to the theoretical part of the teaching. The overall evaluation of this system both by the teachers and the students was very high.
Number of pages
166Post-graduate Program
Νέες Τεχνολογίες στη Ναυτιλία και τις ΜεταφορέςLanguage
GreekCollections
The following license files are associated with this item: